برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل هواوی مدل MATE 10 Pro

( )

گوشی هواوی میت 10 پرو دو سیم کارت

Huawei MATE 10 Pro Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

Huawei - هوآوی

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

گوشی هوآوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro)  با سخت افزاری بسیار قوی و سیستم عامل به روز هماهنگ با این سخت افزار قدرتمند در سال 2017 طراحی و عرضه شده است. این گوشی زیبا با فریمی از آلومینیم و قاب پشتی فلزی با روکشی از شیشه، 178 گرم وزن و ابعادی حدود 154.2×74.5 دارد که نسبتا بزرگ است.

هواوی میت 10 پرو

هوآوی میت 10 پرو دارای نمایشگر 6 اینچی دارای استاندارد HDR10 با فناوری AMOLED است. این نمایشگر با رزولوشن 1080×2160 مگاپیکسل و تراکم 402 پیکسل در اینچ رنگ ها را با غلظت خوبی از هر زاویه ای نمایش می دهد. محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس وظیفه محافظت از این نمایشگر را بر عهده دارد.

Mate 10 pro

در قلب گوشی هوآوی میت 10 پرو تراشه کم مصرف 64 بیتی با دو پردازنده 4 هسته ای قدرتمند اختصاصی این شرکت یعنی HiSilicon Kirin 970 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است که پاسخگوی تمام نیازهای کاربران خواهد بود. با استفاده از کارت حافظه جانبی می توان این حافظه را 256 گیگابایت افزایش داد.

تراشه هواوی

دوربین اصلی Huawei Mate 10 Pro دارای دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی برای عکاسی با دقت و بزرگنمایی بالا در هر شرایط  و محیطی  مجهز به فلش LED دورنگ و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد که تصاویر وسیع و با کیفیتی با رنگ های زنده و جزئیات عالی ثبت می نماید. دوربین 20 مگاپیکسلی میت 10 پرو از نوع مونوکروم است که تصاویر سیاه و سفید عالی ثبت می نماید. دوربین های اصلی این گوشی دارای لرزش گیر اپتیکال و زوم اپتیکال دو برابر بدون کاهش کیفیت تصویر می باشند. لنزهای گوشی  میت 10 پرو زیر نظر شرکت لایکا ساخته شده اند که این موضوع شهرت قابل توجهی برای هواوی به همراه آورده است.

دوربین هواوی میت 10

این گوشی دارای گواهی نامه IP67 است که نشان دهنده توان مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق یک متر و به مدت 30 دقیقه و همچنین مقاومت در برابر گرد و غبار می باشد.

Huawei Mate 10

از دیگر ویژگی های  Huawei Mate 10 Pro می توان به حسگر اثر انگشت 360 درجه با قابلیت شناسایی 5 انگشت، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با بازده دو روز استفاده ترکیبی با یک بار شارژ، اندروید نسخه 8.0 اوریو، درگاه USB Type-C برای شارژ سریع، NFC، بلوتوث نسخه 4.2 و قابلیت دریافت 10 لمس هم زمان اشاره کرد.

power

نماد اعتماد الکترونیکی