برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل هواوی مدل Y5 2017

( )

گوشی هواوی 2017 Y5 دو سیم کارت 4G

Huawei Y5 2017 Dual SIM 4G

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

Huawei - هوآوی

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

گوشی هواوی Y5 2017 Dual SIM با طراحی زیبا و خوش دست، سخت افزار بسیار خوب، پشتیبانی از دو سیم کارت و قیمت مطلوب خود نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.

صفحه نمایش 5 اینچی گوشی Y5 دارای نمایشگری با پنل IPS می باشد که زوایای دید مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. رزولوشن این گوشی HD، یعنی 1280×720 و از جنس LCD با تراکم پیکسلی 294 پیکسل در اینچ است.

پردازنده گوشی هواوی وای 5 2017 دارای پردازنده 1.4 گیگاهرتزی 4 هسته ای به همراه 2 گیگابایت رم می باشد. علاوه بر این گوشی Y5 دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است که با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت قابل افزایش است. همچنین پردازنده گرافیکی این گوشیMali-T720MP2 می باشد.

 گوشی Y5 دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و مجهز به فلاش Dual LED بر روی قاب پشتی خود می باشد. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 5  مگاپیکسلی مجهز به فلش LED است که تصاویر واضح و روشنی حتی در نور کم ثبت می نماید. در هنگام عکس برداری با گوشی Y5  می توان از قابلیت هایی همچون عکاسی پانوراما، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و HDR بهره برد.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید نسخه 6 مارشمالو ، باتری لیتیم یونی 3000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت دریافت تا 5 لمس هم زمان اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی