موبایل هواوی مدل NOVA 3E

( )

گوشی هواوی نوا 3E دو سیم کارت

Huawei NOVA 3E Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

Huawei - هوآوی

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

هواوی به تازگی گوشی NOVA 3E را با نام جهانی P20 Lite مشابه آیفون 10 طراحی و عرضه کرده است. این گوشی بسیار سبک و خوش دست دارای 7.4 میلی متر ضخامت و 145 گرم وزن است.

NOVA 3E

هوآوی NOVA 3E دارای نمایشگری 5.8 اینچی ساخته شده با استفاده از پنل LCD و فناوری LTPS است. این نمایشگر با رزولوشن +FullHD ، یعنی 1080×2280 مگاپیکسل و تراکم 435 پیکسل در اینچ و نسبت تصویر 19:9، یکی از کشیده ترین گوشی های بازار است . این نمایشگر با قابلیت نمایش 96% از دامنه رنگ های NTSC، از نمایشگر آیفون 10 کپی شده است و با استفاده از فناوری FullView تصاویر بسیار شفاف با رنگ های زنده و طبیعی را نمایش می دهد. این نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی را می پوشاند. قاب پشتی این گوشی از شیشه ساخته شده و براق و لوکس است.

NOVA 3E

در قلب گوشی هوآوی NOVA 3E تراشه هشت هسته ای قدرتمند اختصاصی این شرکت یعنی HiSilicon Kirin 659 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. با استفاده از کارت حافظه جانبی می توان این حافظه را 256 گیگابایت افزایش داد. با توجه به مشترک بودن شیار کارت حافظه و سیم کارت دوم، در هر زمان تنها از یکی از آن دو می توان استفاده کرد. این گوشی دارای پردازنده گرافیکی Mali-T830 است که برای بازی های سبک و متوسط مناسب است.

Huawei Nova

دوربین اصلی این گوشی دارای دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی برای عکاسی با پس زمینه مات و عمق تصویر بالا و دوربین سلفی نیز دارای سنسور 16 مگاپیکسلی می باشد که تصاویر وسیع و با کیفیتی با رنگ های زنده و جزئیات عالی ثبت می نماید. این دوربین با دریچه دیافراگم f/2.0 و فناوری لمس دوباره 3D که صورت را شبیه سازی می کند، به تنظیم نور و سایه می پردازد و تصاویری همچون پرتره های گرفته شده به وسیله دوربین های حرفه ای را ثبت می نماید. همچنین با استفاده از فناوری هوشمند نور LCD تصاویر در هر نوری شفاف و روشن ثبت می شود.

هواوی نوا 3E

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره، سیستم عامل اندروید نسخه 8.0 اریو، درگاه شارژ  USB Type-C و بلوتوث با قابلیت اتصال دوگانه اشاره کرد.

POWER

دلایل اعتماد به ما