همزن کاسه ای Bishel هفت سرعته مدل BL SB 010 استیل

( )

همزن کاسه ای Bishel هفت سرعته مدل BL-SB-010 ( مدل BLSB010 ) استیل دارای کاسه چرخشی استیل در پوش دار با قدرت 300 وات و ظرفیت 3.5 لیتر است. 

Bishel - بیشل

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مطعنا کسانی که به طور حرفه ای آشپزی می کنند و در زمینه پخت کیک و شیرینی حرفی برای گفتن دارند نیاز به بهترین مارک همزن برقی کاسه دار حرفه ای دارند ، دلیل این که بر روی همزن برقی کاسه دار تاکید می کنیم این است که استفاده از این مدل همزن ها بسیار راحت و بدون دردسر است و همچنین از قدرت بالایی نیز برخودار هستند.

همزن کاسه ای بیشل مدل دارای کاسه ای به ظرفیت 3.5 لیتر است که دیواره های بلند آن مانع از بیرون پاشیدگی مواد داخل آن میشود. کاسه این مدل همزن ازجنس استیل و از نوع چرخان بوده که به بهتر مخلوط شدن مواد و همچنین نچسبیدن آن به دیواره ها کمک میکند. جنس بدنه  مدل (BL-SB-010) همزن برند بیشل از پلاستیک است که به منظور سبکی و حمل آسان اینطور طراحی شده است. سری های بکار رفته در این مدل از جنس استیل ضد زنگ بوده که دوجفت مخصوص برای همزن و خمیرزن را داراست.

گفتنی ست که 5 سرعت متفاوت این همزن با کلید روی دستگاه قابل تنظیم است و همینطور این مدل قابلیت استفاده با کاسه و یا بدون کاسه را نیز دارد.

اقلام همراه همرن کاسه ای بیشل مدل(BL-SB-010)، سری های مخصوص همزن، سری های مخصوص خمیرزن و گوشت کوب برقی است.

قابلیت گوشتکوب 

قابلیت همزن 

کارد خمیر 

دلایل اعتماد به ما