بخرید و 220,290 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 434
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

همزن کاسه دار ناسا الکتریک مدل NS-974

 همزن کاسه دار ناسا الکتریک مدل NS-974 با توان 300 تا 1000 وات مناسب برای مخلوط کردن انواع خمیر و مایعات و تهیه مواد اولیه آشپزی

دارای همزن مفتولی و تخت و میله‌ی خمیرزن و 8 سطح سرعت قابل تنظیم

Nasa electric - ناسا الکتریک

62,940,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

پلاستیک نشکنABS
میله همزن مفتولی و تخت، میله‌ی خمیرزن، کاردک
300 تا 1000 وات
استیل ضد زنگ
همزن کاسه دار
سفید، مشکی

کاسه استیل با ظرفیت 4.5 لیتر از مزیت‌های  همزن کاسه دار ناسا الکتریک مدل NS-974 می‌باشد. کیفیت بالایی که برای این کاسه در نظر گرفته شده، امکان استفاده طولانی مدت را از آن فراهم نموده است؛ چرا که در برابر شستشو و خط و خراش برداشتن و افتادن‌ و آسیب‌های احتمالی و ... مقاومت بالایی دارد. بر روی کاسه، درپوش پلاستیکی شفافی گذاشته شده است که از پاشش مواد داخل کاسه جلوگیری می‌کند. همچنین مجهز بودن به سری‌های متنوع خمیرزن و همزن دست شما را در تهیه و پخت غذا‌های مختلف باز خواهد گذاشت. پایه ضد لغزشی که برای این همزن در نظر گرفته شده است، موجب ایستایی بهتر همزن شده و هنگام روشن بودن از لغزش و لرزش آن جلوگیری می‌کند.

کاسه‌ای که در این همزن استفاده شده، دارای ظرفیت 4.5 لیتر می‌باشد و از جنس استیل ضد زنگ است. پایه‌هایی که در زیر این دستگاه قرار گرفته‌اند، مشکی رنگ هستند و از طراحی خاص ضد لغزش برخوردارند. بنابراین در حداکثر سرعت نیز اثری از تکان و لرزش در دستگاه احساس نخواهد شد. توصیه می‌شود که هنگام کار با همزن ای کاردک‌ها و لیسک‌های پلاستیکی مخصوص استفاده شود.

به همراه همزن کاسه دار ناسا الکتریک NS-974 سه نوع سری مختلف با کارایی متفاوت عرضه می‌شود. این سری‌ها هر کدام به منظور خاصی طراحی شده‌اند و در تهیه انواع غذا به شما کمک خواهند کرد. سری مفتولی، سری تخت و چنگک. همزن مفتولی برای هم زدن خامه و سفیده تخم مرغ استفاده می‌شود و سرعت مناسب برای این پره اتصالی سرعت 4-8 است.

سری تخت نیز برای مخلوط کردن و هم زدن مایه و خمیر به کار می‌رود و انواع مایه کیک و خمیر کوکی و ... را می‌توان با آن هم زد. همچنین چنگک یا سری خمیر زن برای ورز دادن خمیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس این سری‌ها از استیل ضد زنگ بوده و مقاومت بالایی دارد و به سادگی هم قابل جداسازی هستند و همچنین قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

نماد اعتماد الکترونیکی