بخرید و 94,570 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 438
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

همزن کاسه‌دار چرخشی ناسا الکتریک مدل NS-919

همزن کاسه‌دار چرخشی ناسا الکتریک مدل NS-919 با توان 130 تا 350 وات، مناسب برای هم زدن و مخلوط کردن انواع خمیر برای نان، کیک و بستنی، هم زدن تخم مرغ، هم زدن آرد و کره، هم زدن خامه

دارای سه سطح سرعت کم، متوسط و زیاد، دو سری همزن و دو سری خمیرزن

Nasa electric - ناسا الکتریک

27,020,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

پلاستیک با روکش کروم
130 تا 350 وات
3
استیل ضد زنگ
همزن کاسه‌دار
مشکی

همزن کاسه‌دار چرخشی ناسا الکتریک مدل NS-919 از نوع چرخشی بوده و قابلیت چرخش سه بعدی کاسه را دارد، این طراحی و قابلیت خاص به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند یکنواخت شدن خمیر و مواد کیک و ... است. همزن NS-919 یکی از همزن‌های قدرتمندی است که دارای کاسه‌ای 3 لیتری از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد.

گفتنی است که به همراه همزن ناسا الکتریک NS-919 دو سری مختلف میله‌ی خمیرزن و میله‌ی همزن عرضه می‌شود که هر کدام کاربرد و کارآیی خاص خود را دارند. برای استفاده‌ی بهتر و کاربردی‌تر از دستگاه همزن باید به نوع سری همزن و نوع مواد داخل کاسه دقت کنید. این همزن برقی دارای موتوری با توان مصرفی 350 وات است و قابلیت تنظیم سرعت در 5 سطح مختلف به همراه عملکرد توربو "TURBO" را دارد. سرعت انتخابی همزن بسته به نوع مواد غذایی داخل کاسه متفاوت می‌باشد و باید حتماً دفترچه راهنمای محصول عمل کنید. در کنار این قابلیت تنظیم سرعت ویژگی دیگری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، عملکرد توربو "TURBO" نام دارد. عملکرد توربو در واقع با کمک کلید کشویی که بر روی دسته‌ی همزن تعبیه شده است، انتخاب می‌شود. کلیدی که بر روی بدنه‌ی دستگاه قرار گرفته برای آزادسازی کاسه‌ی همزن به کار می‌رود و برای جدا کردن کاسه و تخلیه‌ی آن کافی است که کلید را فشار دهید، تا کاسه از همزن جدا شود.

جنس بدنه همزن کاسه‌دار ناسا الکتریک مدل NS-919 از پلاستیک با روکش کروم می‌باشد. این جنس بدنه موجب می‌شود که تمیز کردن محصول به راحتی ممکن شود. همچنین روکش استیل ظاهر زیبا و منحصر به فردی به محصول بخشیده است. بر روی دسته‌ی همزن دکمه کشویی قرار دارد که دارای سه درجه کند، متوسط و تند برای تنظیم سرعت می‌باشد. گفتنی است که دسته از طراحی ارگونومیکی برخوردار است و می توان به راحتی و بدون اذیت شدن دست با آن کار کرد. کلید کشویی تعبیه شده بر روی دسته امکان تنظیم سرعت در سه سطح را فراهم آورده و همچنین برای آزاد سازی میله ها نیز قابل استفاده است.

نماد اعتماد الکترونیکی