درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مانیتور صنعتی سامسونگ 46 اینچی مدل UH46F5

نمایشگرهای سری UHF5 سامسونگ به واسطه به کار گیری چندین مورد اساسی تکنولوژی ویدئووال ها در داخل یک پلتفرم واحد، کاربران را قادر ساخته که با تلاش و زحمت کمتر به استاندارد مطلوب محتوای اولترا اچ دی دست یابند. یک دستگاه پخش کننده ساینیج (Tizen 2.4) محتوا را به گونه‌ای فراگیر و گیرا در کل ترکیب‌بندی دیوار ویدئویی به وسعت 5x5 به نمایش می‌گذارد. با اتصال زنجیره‌ای هماهنگ ( daisy-chain)، کاربران می‌توانند محتواهای ویدئویی شفاف را بی‌وقفه به اشتراک بگذارند که بدون بروز هرگونه اختلال، در تمامی صفحات گسترانده می‌شود. علاوه بر این، دستگاه ساینیج باکس به عنوان پخش‌کننده چندرسانه‌ای هم عمل می‌کند که با یک پردازنده قدرتمند چهارهسته‌ای و نیز عملکردهای برجسته تعویض چند منبعی پشتیبانی می‌شود. 

Samsung - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مانیتور صنعتی سامسونگ ویدئو وال مدل UH46F5 از پنل D-LED DID با رزولوشن تصویر 1920*1080 پیکسل بهره برده و دارای 178 درجه عمودی و افقی زاویه دید و کنتراست 4000:1 می باشد. این مانیتور 46 اینچ در ابعاد 1023.8*578.4*47.9 میلیمتر با وزن 13.5 کیلوگرم تولید و دارای 700 شمع بر متر مربع شدت روشنایی می باشد. این مانیتور دارای توان مصرفی حداکثر 132 وات و پورت های DVI-I، Display Port، HDMI، HDCP، Stereo mini Jack، LAN، RS232C است. این مانیتور در بازار ماشین های اداری و تجهیزات صنعتی با مشخصاتی چون 30~81 کیلوهرتز فرکانس اسکن افقی، زمان پاسخ دهی 8 میلی ثانیه ای و قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ عرضه شده است. این ویدئو وال سامسونگ همچنین دارای فرکانس اسکن عمودی 48~75 هرتز است.

  • نوع پنل : D-LED DID
  • رزولوشن : 1920*1080 (Full HD)
  • اندازه پنل : 46 اینچ
  • شدت روشنایی : 700 شمع بر متر مربع
  • کنتراست : 4000:1
  • زاویه دید : 178H / 178V
  • زمان پاسخ دهی : 8 میلی ثانیه (GTG)
  • فرکانس اسکن افقی : 30~81 کیلوهرتز
  • فرکانس اسکن عمودی : 48~75 هرتز
  • تعداد رنگ قابل نمایش : 16.7 میلیون رنگ
  • اسپیکر : ندارد
  • پورت ها : DVI-I، Display Port، HDMI، HDCP، Stereo mini Jack، LAN، RS232C
  • حداکثر توان مصرفی : 132 وات
  • وزن : 13.5 کیلوگرم
  • ابعاد : 1023.8*578.4*47.9 میلیمتر
  • سهولت استفاده از ویدئووال های اولترا اچ دی (UHD) را احساس کنید

    نمایشگرهای سری UHF5 سامسونگ به واسطه به کار گیری چندین مورد اساسی تکنولوژی ویدئووال ها در داخل یک پلتفرم واحد، کاربران را قادر ساخته که با تلاش و زحمت کمتر به استاندارد مطلوب محتوای اولترا اچ دی دست یابند. یک دستگاه پخش کننده ساینیج (Tizen 2.4) محتوا را به گونه‌ای فراگیر و گیرا در کل ترکیب‌بندی دیوار ویدئویی به وسعت 5x5 به نمایش می‌گذارد. با اتصال زنجیره‌ای هماهنگ ( daisy-chain)، کاربران می‌توانند محتواهای ویدئویی شفاف را بی‌وقفه به اشتراک بگذارند که بدون بروز هرگونه اختلال، در تمامی صفحات گسترانده می‌شود. علاوه بر این، دستگاه ساینیج باکس به عنوان پخش‌کننده چندرسانه‌ای هم عمل می‌کند که با یک پردازنده قدرتمند چهارهسته‌ای و نیز عملکردهای برجسته تعویض چند منبعی پشتیبانی می‌شود. روی هم رفته، این مجموعه همه‌کاره نیاز به خرید تجهیزات اضافی را برای کاربران مرتفع ساخته و در قالب جایگزینی مقرون به صرفه عمل می‌کند.

    دستیابی به رنگ‌پردازی دقیق به واسطه فناوری کالیبراسیون پیشرفته سامسونگ

    نمایشگرهای سری UHF5سامسونگ به منظور ارائه راهکاری آماده و بهتر که قابلیت بکارگیری آسان و سریع را داشته باشد، تحت فرآیند کالیبراسیون بسیار ریز و دقیق در کارخانه قرار می‌گیرند. در این فرآیند، از حسگرهای دقیق و جدیدترین نرم‌افزارها برای تنظیم دقیق نمایش تصویر استفاده می‌شود، آن‌چنانکه فراتر از انتظارات معمول مشتریان است. حاصل آن ارتقای تعادل رنگ سفید است که محتواهای اولترا اچ دی را با اثرگذاری و یکنواختی بیشتر به نمایش می‌گذارد. برای مشتریانی که به کالیبراسیون پیشرفته‌تر از این هم نیاز دارند، سری UHF5 با قابلیت‌های مکملی همچون تراشه «مدیریت پیشرفته رنگ‌ها» (ACM) و نرم‌افزار متخصص رنگ سامسونگ (Samsung Color Expert) عرضه می‌شود که قادر به بهینه‌سازی تنظیمات نمایشگر است.

    عملکرد بادوام دیوار ویدئویی به لطف کیفیت پانل عالی

    از آنجایی که کاربران نیازمند عملکرد مداوم و بلندمدت دیوار ویدئویی در محیط‌های مختلف هستند، دوام نمایشگر برای کسب موفقیت امری ضروری است. دیوارهای ویدئویی سری UHF5 سامسونگ با از میان برداشتن بسیاری از چالش‌های معمول کاربران، عملکرد یکسره و 24 ساعته را تضمین نموده است. پانل‌های مورد استفاده در دیوارهای ویدئویی سامسونگ با قرار گرفتن تحت آزمایش‌های سنگین، به نحوی تقویت شده است که صفحات نمایش را در مقابل تاریک شدن و رنگ باختن پانل‌ها حفظ کند. علاوه بر این، هریک از دیوارهای ویدئویی حاوی پانل‌های مشکی و بدون مورا (نوعی پسماند) است که از عدم یکنواختی نور پس‌زمینه و در پی آن اختلال در تصویر جلوگیری می‌کند. این ویژگی‌ها، که با پشتیبانی مداوم تیم ویژه خدمات مشتریان سامسونگ همراه است، امور سرویس و نگهداری را برای کاربران کاهش داده و ضمناً تصاویری با کیفیت عالی ارائه می‌دهد

    نصب آسان به واسطه براکت دیواری مخصوص

    کاربران سری UHF5 میتوانند به کمک براکت‌های دیواری مخصوص سامسونگ تمامی چالش های ممکن در نصب و چینش نمایشگرها را پشت سرگذارند. این براکت‌های دیواری، که میتوان آن ها را به صورت اختیاری و جداگانه تهیه نمود، ایجاد اندازه‌ها و چینش‌های متنوعی را برای ویدئووال ها میسر می‌سازند، و بدین ترتیب قابلیت‌های جدیدی را برای چینش خلاقانه و جذاب نمایشگرها ایجاد می‌کنند. براکت‌های دیواری مخصوص ویدئووال، با کاهش وقت و زحمت لازم برای نصب یا جمع کردن ویدئووال ها، بهره‌وری کلی را بهبود بخشیده و به کاربران اجازه میدهند تا روی سایر امور اساسی کسب و کارشان تمرکز کنند.

    ارائه محتوای تأثیرگذار با صرف هزینه کمتر در انرژی

    برای برداشتن گامی دیگر در تأیید عملکرد کارآمد، ویدئووال های سری UHF5 گواهی Energy Star 7.0 را کسب کرده‌اند. این دستاورد نشانگر ساختار سازگار با محیط زیست و نیز فرآیند‌هایی در نمایش محتواست که به حداقل منابع یا انتشار گازها نیاز دارد. جدا از اینکه نمایشگرهای سری UHF5 سامسونگ به عنوان یک گزینه همیشگی حضوری پررنگ دارند، به واقع هزینه‌های ناشی از مصرف انرژی – و سرویس و نگهداری مربوطه – را نیز به طور چشمگیری برای کاربران کاهش می‌دهند.

نماد اعتماد الکترونیکی