درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مانیتور صنعتی پاناسونیک 43 اینچی مدل LFV43

شرکت پاناسونیک را می توان در زمره­ی برجسته ترین تولیدکنندگان مانیتور صنعتی دانسته، که با پیشرفت های تکنولوژی این دستگاه ها نیز روز به روز تکمیل تر شده و به بازار عرضه می شوند. شرکت پاناسونیک توانسته مدل های مختلف مانیتور صنعتی را به بازار عرضه نماید که یکی از کاربردی ترین آنها مدل  LFV43 می باشد. این دستگاه با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده و قطعات آن کارایی فوق العاده ای دارند.

Panasonic - پاناسونیک

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic  را شرکت سازنده با ظرافت بسیار زیادی تولید نموده، به همین خاطر این دستگاه بسیار شیک و زیبا بوده، در نتیجه می توان در هر محیطی از جمله اداری و صنعتی نیز از این دستگاه بهره مند شد. طول عمر بالای قطعات مانیتور صنعتی  باعث شده که میل به استفاده از آن بسیار زیاد شود. باریک بودن این نوع از مانیتورهای صنعتی شرکت پاناسونیک باعث شده تا بتوان در فضاهای مختلف این مانیتور را نصب نموده بدون اینکه فضای بسیار زیادی را اشغال نمایند.

یکی از بهترین مزایای مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic  مقاومت بسیار مناسب آنها بوده، بدین ترتیب با اطمینان خاطر می توان این مانیتورها را در محیط های صنعتی نیز استفاده نموده، بدون آنکه مشکل خاصی در هنگام استفاده برای آنها پیش بیاید.

از دیگر مزایای مانیتور صنعتی پاناسونیک  می توان به جلوگیری از ورود گرد و خاک و یا آب به داخل آنها اشاره نموده، این موضوع می تواند باعث شود که بتوان مدت زمان بسیار طولانی را از این مانیتور استفاده نمود. در نتیجه می تواند از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه باشد. زیرا مانع از خراب شدن دستگاه و نیاز به صرف هزینه های بالا برای تعمیرات می شود.

شرکت تولید کننده مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic  را با ابعادی برابر با 61x560x969 میلی متر به بازار عرضه کرده است. وزن این مانیتور صنعتی برابر با 8.7 کیلوگرم می باشد. کنتراست این مانیتور صنعتی 3000:1 می باشد. نسبت تصویر در این مانیتور برابر با 16:9 می باشد. دمای کاری مناسب برای این مانیتور بین 0 الی 40 درجه سانتیگراد می باشد. رطوبت مجاز برای محیط کاری این مانیتور نیز بین 20 الی 80 درصد است.

برای اینکه بتوان انواع مانیتور صنعتی پاناسونیک با بهترین کیفیت ممکن را تهیه کرده، می توان به راحتی از طریق سایت اینترنتی شرکت ماشین های اداری اقدام به خرید نمود. شرکت کیومیتا با توزیع انواع مانیتور صنعتی پاناسونیک به اقصی نقاط کشور، مشکل تهیه مانیتور صنعتی مرغوب را برای مصرف کنندگان برطرف کرده است. از بهترین و کاربردی ترین مدل هایی که توسط شرکت ماشین های اداری  به بازار عرضه شده می توان مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic  را نام برده، که یکی از باکیفیت ترین نمونه از مانیتورهای صنعتی شرکت پاناسونیک به شمار می رود

 ابعاد 61x560x969 میلی متر  وزن8.7 کیلوگرم   نوع نمایشگر"    LCD 43  کنتراست    3000:1    رزولوشن1920x1080        pixels شدت روشنایی350    پورت اتصالUSB,HDMI,LAN  

نماد اعتماد الکترونیکی