درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مانیتور صنعتی سامسونگ 43 اینچی مدل QH43R

سری QHR دارای صفحه نمایش کریستال پویا است که از پردازش 10 بیتی برای بیان رنگ بی عیب استفاده می کند و به بینندگان اجازه می دهد تا از طیف وسیع تری از رنگ ها تا یک میلیارد سایه لذت ببرند. سازگاری HDR+ برای تضاد بیشتر و رنگ های زنده تر ، محتوای با استاندارد را به کیفیت HDR تبدیل می کند.

Samsung - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سری جدید QHR سامسونگ وضوح فوق العاده 4K را ارائه می دهد و تصاویری واقعی با کیفیت تصویر واضح تر از قبل ایجاد می کند.

پردازنده کریستال 4K

فناوری ارتقاء هوشمند UHD ، که احتمالاً توسط پردازنده کریستال سامسونگ 4K ساخته شده است ، اجازه می دهد محتوای توسعه یافته با وضوح پایین به سطح UHD ارتقا یابد. همچنین برای بهینه سازی متن و تصاویر روی صفحه ، ترمیم لبه و کاهش نویز را انجام می دهد.

صفحه نمایش کریستال پویا

سری QHR دارای صفحه نمایش کریستال پویا است که از پردازش 10 بیتی برای بیان رنگ بی عیب استفاده می کند و به بینندگان اجازه می دهد تا از طیف وسیع تری از رنگ ها تا یک میلیارد سایه لذت ببرند. سازگاری HDR+ برای تضاد بیشتر و رنگ های زنده تر ، محتوای با استاندارد را به کیفیت HDR تبدیل می کند.

دید بالا با روشنایی چشم نواز

سری QHR سامسونگ دارای ارائه تصویر درخشان با روشنایی چشمگیر 700 نیت است که به مشاغل اجازه می دهد تا اطلاعات شفاف 24 ساعته و 7 روزه ارائه دهند. صفحات بدون نور صفحه نمایش بدون توجه به نور محیط دید بهتری را ارائه می دهند و اطمینان حاصل می شود که اطلاعات مهم همیشه قابل مشاهده است.

طراحی باریک و متقارن

سری QHR دارای یک طراحی متقارن جدید است که نصب دیوار را ساده کرده و اطمینان حاصل می کند که نصب بدون درز انجام می شود. پشت صاف و عمق باریک صفحه ای را تضمین می کند که در برابر زمان مقاومت می کند.

مدیریت کابل تمیز

با ویژگی جدید راهنمای کابل QHR ، خرده فروشان می توانند کابل های نامرتب را از نظر دور کنند. این امر باعث می شود خرید مشتری تمیز و از نظر بصری جذاب باشد ، حتی زمانی که پشت صفحه نمایش قابل مشاهده باشد.

راه حل قدرتمند ، همه در یک

SSSP یک راه حل همه کاره است که نصب و نگهداری را ساده می کند. با Tizen 4.0 ، مشاغل می توانند از توسعه آسان ، قابلیت تقویت شده با چندین قالب وب و استانداردها و حفاظت مطمئن برخوردار شوند.

WiFi و بلوتوث داخلی

WiFi و بلوتوث داخلی به شما امکان می دهد خدمات شخصی تر و تعاملی تری داشته باشید و نحوه نمایش محتوای مشاغل را ساده کنید. صرف نظر از ساده سازی شبکه یا فعال کردن فناوری چراغ های تعاملی در فروشگاه ، نمایشگرهای سری QHR به مشاغل کمک می کند تا به آینده خرده فروشی بپردازند.

زمان ارتقاء صفحه نمایش شما است

نمایشگرهای سری QHR سامسونگ دارای بهترین رزولوشن UHD با روشنایی بی نظیر 700 نیت هستند که برای مکان هایی که نیاز به دید بالا دارند ایده آل است. نمایشگرها همچنین دارای ویژگی های ارتقاء هوشمند UHD برای کیفیت تصویر خیره کننده ، همه در طراحی باریک هستند.

عملکرد ایمن ، عملکرد قابل اعتماد

QHR سازگار با کلاس B با سازگاری الکترومغناطیسی (EMC) است که استانداردهای ایمنی و قابلیت اطمینان دقیق را برای عملکرد دارد. علاوه بر این ، رتبه IP5x عملکرد با دوام را حتی در محیط های گرد و غبار تضمین می کند.

نماد اعتماد الکترونیکی