درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مانیتور صنعتی 55 اینچ ویدیووال پنتوس مدل PN 55VD185C

 قاب بسیار باریک نمایشگر 55 اینچ با قاب بسیار باریک 8/1 میلیمتری که تصویر دیجیتال خیره کننده ای ایجاد میکنند که به راحتی نصب، مدیریت و پشتیبانی می شوند. روشنایی یکنواخت 80 درصدی تضمین کننده تصویری با کیفیت بالا در سراسر صفحه نمایش می باشد.

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

این ویدئووال از ماژول پنل پنتوس بهره میبرد که قابلیت و امکانات بسیاری نظیر روشنایی بالا و زاویه دید گسترده افقی و عمودی را ارائه میدهد. فریم مشکی رنگ و استحکام نمایشگر حس کیفیت بالایی را به مخاطبان ارائه میدهد. در واقع این نمایشگر صنعتی ویدئو وال مجموعه ‌ای از مانیتورهای به هم متصل شده است که همانند کاشی در کنار یکدیگر چیده شده اند تا یک تصویر بزرگ را تشکیل دهند. فاصله بین این مانیتورها 0.88 میلیمتر میباشد؛ به این صورت که 0.44 میلیمتر (چپ/ بالا) و 0.44 میلیمتر (راست/ پایین) است.

کیفیت نمایش

روشنایی یکنواخت 80 درصدی تضمین کننده تصویری با کیفیت بالا در سراسر صفحه نمایش میباشد و با کنتراست 1:1200 تشخیص و نمایش روشنترین سفید و تیره ترین سیاه در تصاویر و ویدئوها به راحتی امکان پذیر است. از این رو این ویدئو وال پانتوس توانایی بالایی را در جلب مخاطبان و نمایش رنگهای واقعی و زنده دارد.

اتصالات

ویدئو وال از درگاه های ورودی و خروجی متنوعی نظیر HDMI، VGA ، DVI-D و USB 2.0 پشتیبانی میکند. علاوه بر ورودی های DVI-D و USB 2.0 هر کدام دارای یک خروجی نیز میباشند که میتوان به صورت زنجیروار به یکدیگر متصل شوند و تصاویری یک پارچه ای را بر روی نمایشگر را قرار دارد.

نصب و راه اندازی ساده

با استفاده از VESA امکان نصب نمایشگر صنعتی به راحتی فراهم شده است. این پایه با استاندارد 600x400 و محل پیچ به طول 600 میلیمتر و عرض 400 میلیمتر از یکدیگر میباشد و کاربر به راحتی میتواند پایه را به نمایشگر بر روی دیوار یا برد نصب و راه اندازی کند.

نماد اعتماد الکترونیکی