درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مانیتور صنعتی 49 اینچ جی پلاس مدل GDS 49KU45

مانیتور صنعتی جی پلاس از فلز مقاوم ساخته شده و مقاومت بالایی را در برابر ضربه دارد. همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف به خوبی کار میکند، به طوریکه می توان در محدوده دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد و محدوده رطوبت 20% تا 85 % استفاده کرد

 G plus - جی پلاس

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مانیتور صنعتی جی پلاس از فلز مقاوم ساخته شده و مقاومت بالایی را در برابر ضربه دارد. همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف به خوبی کار میکند، به طوریکه می توان در محدوده دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد و محدوده رطوبت 20% تا 85 % استفاده کرد. از لحاظ حجم و طراحی ظاهری دارای ابعاد 1243.2x69.6x714 میلیمتر و وزن 15 کیلوگرم میباشد و به راحتی بر روی دیوار یا بردها نصب میشود. بنابراین برای استفاده در مدتی طولانی بر روی این نمایشگر حرفه ای حساب باز کنید و از طول عمر بالای آن اطمینان کامل داشته باشید.

علاوه بر کیفیت ساخت بالا، این مانیتور صنعتی جی پلاس در نمایش تصاویر نیز نمایشگری کاربردی به حساب می آید و با وضوح 3840x2160 پیکسل تصاویر نمایش داده میشوند. بنابراین با استفاده از این مانیتور از بالاترین کیفیت نمایش برای ارائه به مخاطبان خود بهره مند شوید. علاوه بر این، تابلو تبلیغاتی توانایی نمایش حدود 1.07 میلیارد رنگ را داراست و محتواهای به نمایش درآمده دارای رنگ هایی زنده و واقعی خواهند بود. در نظر داشته باشید برای نمایش مداوم حداکثر 18 ساعت و 7 روز هفته میتوان استفاده کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی