بخرید و 181,650 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آریت هوم
تعداد محصولات: 111
رتبه فروشگاه:
(2)

قهوه ساز آریته مدل AR 1342 مخزن شیشه ای

Ariete AR 1342 Drip Coffee Maker 12 Cups Vintage

قهوه ساز آریته Ariete مدل AR 1342 بژ با مخزن شیشه ای و ظرفیت بالا مناسب برای تهیه قهوه فرانسه

Ariete - آریته

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

350×210×240
4 کیلوگرم

آریته ARIETE از معتبرترین برندهای لوازم خانگی ایتالیایی است که از هفتاد سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان پیشتاز لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه در سراسر جهان می باشد. در میان طراحی های خلاقانه و مدرن این برند لوازم خانگی، وفاداری به طرح های کلاسیک اروپایی و رنگ های ملایم به چشم می خورد. 

از پرطرفدارترین محصولات کمپانی آریته، قهوه ساز AR-1342 است که توانسته از نظر محبوبیت در رقابت با انواع قهوه سازهای مدرن قرار گیرد. دم کردن قهوه فرانسه بدون دستگاه قهوه ساز، برای دوست داران قهوه و مشتقات آن، سخت است. اما آریته با فرمول دمایی و زمانی مناسب، این مشکل را برطرف کرده است.

این قهوه ساز نوستالژیک با داشتن طرحی کلاسیک و رنگ بندی ملایم از جنس عایق و ضد لکه، به شما حس خوب دم کردن بی دردسر قهوه، بدون مسائل وقت گیر جانبی ، نظیر سر رفتن قهوه، جوشیدن آن و عدم ترکیب و شکفتگی قهوه را می دهد. 

قهوه دم کن خودکار آریته مدل AR-1342، علاوه بر دم کردن قهوه در بازه زمانی انتخاب شده، این امکان را به شما می دهد که برای 1 الی 24 ساعت آینده آماده شدن قهوه را برنامه ریزی کنید. در این صورت آریته، در ابتدای صبح قهوه گرمی را تقدیمتان می کند.

اگر تمایل به نوشیدن قهوه فرانسه و مشتقات آن  را دارید، حتما از قهوه ساز آریته استفاده کنید!

کیفیت بالای مواد مصرفی در بدنه، علاوه بر حفظ طعم و عطر قهوه، از ساییدگی دستگاه و رسوب قهوه در آن جلوگیری می کند. از سوی دیگر پارچ شیشه ای نشکن این دستگاه، از آنجا که کیفیت، زیبایی و جلوه ی خاصی دارد، به عنوان ظرف دم کردن قهوه و نیز عنوان ظرف پذیرایی در مهمانی ها هنگام سرو قهوه کاربرد دارد .

قابلیت متوقف کردن دستگاه در میانه ی کار، یکی از ویژگی های مفید دستگاه است که به شما این امکان را می دهد، بر طبق دمای درخواستی یا زمان میزان دم کردن قهوه،  به تشخیص خود دستگاه را از ادامه کار بازدارید، در این صورت هیچ آسیبی متوجه دستگاه نخواهد شد.

گنجایش دستگاه قهوه ساز آریته AR-1342، به اندازه 12 فنجان معمولی است. فیلتر دائمی دستگاه، قابل شستشو بوده اما بنا به سلیقه دوست داران قهوه استفاده از سایر فیلترها نیز ممکن می باشد.

از آنجایی دستگاه قهوه ساز آریته AR-1342، صفحه گرم نگهدارنده دارد، دیگر نیازی به گرم کردن مجدد قهوه ی دم شده ندارید. این دستگاه، با گرم نگهداشتن قهوه، کیفیت، عطر و طعم آن را حفظ می کند.

اگر می خواهید، با آرامش در کمتر از چند دقیقه، یک فنجان قهوه گرم با طعم و عطر دلچسب را در محل کار و یا منزل داشته باشید، دستگاه قهوه ساز آریته AR-1342 ، انتخاب خوبی برای فضاهای کاری و خانگی می باشد. 

جهت مشاهده سایر مدل های قهوه ساز و اسپرسو ساز آریته کلیک کنید.

دلایل اعتماد به ما