قهوه ساز فرانسه بیم با آسیاب و قوری پیرکس مدل W6.001

( )

قهوه ساز فرانسه بیم (beem) مدل Coffee Maker And Grinder W6.001 با توان بالای 1000 واتی، مخصوص تهیه قهوه فرانسه به همراه آسیاب کننده قهوه

Beem - بیم

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

394*315*245 میلی متر
4.12 کیلوگرم
1000

طعم خوش قهوه انسان را بر آن داشته است تا برای درست کردن این نوشیدنی خوش طعم روش های مختلفی را امتحان نماید. دستگاه قهوه ساز بیم مدل W6.001 مخصوص درست کردن قهوه فرانسه است و از ابتدای فرآیند درست کردن قهوه، یعنی آسیاب کردن دانه های خوش عطر قهوه همراه شما خواهد بود.

یکی از جذابیت های این دستگاه قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه به صورت دلخواه است! با استفاده از دکمه های تعبیه شده روی بدنه این دستگاه می توانید از 3 غلظت متفاوت درج شده یکی را انتخاب نمایید هم چنین 5 محفظه آسیاب کن در این دستگاه وجود دارد که با پرکردن آن ها می توانید تا مدت زیادی از دستگاه بدون نیاز به دوباره پر کردن محفظه استفاده نمایید. قوری این دستگاه از جنس پیرکس و با ظرفیت 1.25 لیتر است که در هربار کار کردن می تواند 2 تا 10 فنجان قهوه را آماده نماید. این دستگاه برای ذخیره سازی انرژی پس از 40 دقیقه به صورت خودکار خاموش می شود و دارای قابلیت ضد چکه نیز می باشد. وجود 5 سطح قابل تنظیم برای آسیاب دانه های قهوه، از دیگر ویژگی های دستگاه قهوه ساز بیم مدل W6.001 است.

وجود قوری پیرکس در این دستگاه این امکان را به شما می دهد که فرآیند درست شدن قهوه را تماشا کنید و سیستم خاموش شدن خودکار در این دستگاه باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

دلایل اعتماد به ما