برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

قهوه و اسپرسو ساز حرفه ای آریته مدل 1329

قهوه و اسپرسو ساز حرفه ای آریته مدل 1329، دارای توان 1150 وات، سیستم کاپوچینو ساز، قابلیت تولید کف شیر، قابلیت استفاده از پودر قهوه ودانه قهوه، فیلتر آب، مجهز به آسیاب قهوه، ظرفیت مخزن 1.5 لیتر، نازل بخار و نشانگر میزان آب

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی
1150
1.5 لیتر

اسپرسو ساز حرفه ای آریته مدل 1329 مجهز به آسیاب قهوه می باشد که ظرفیت آن در حدود 230 گرم است. جالب اینجاست که میتوان درجه خرد کردن و به اصطلاح سنگ زنی آسیاب را نیز تنظیم نمود، این ویزگی در کمتر اسپرسو ساز و قهوه سازی دیده می شود.
مخزن داخلی دستگاه حدود 1.5 لیتر است بنابراین می توان از آن برای تهیه قهوه، اسپرسو و یا کاپوچینو برای حداقل 10 نفر استفاده کرد، پس مناسب پذیرایی از مهمانی های نسبتا بزرگ نیز می باشد
قهوه ساز و اسپرسو ساز آریته 1329 در دو حالت می تواند به کار گرفته شود:
الف) همزمان با آسیاب قهوه می توان به وسیله قاشق مخصوص تخلیه که مانند یک نازل با قابلیت جدا شدن عمل میکند، لیوان های خود را پر کرده و از قهوه و اسپرسو لذت ببریم. کافیست که فیلتر مخصوص را در درون قاشق قرار داده و سپس قاشق را به مکان مورد نظر خود وصل نماییم. در این حالت مخزن مخصوص دانه های خرد شده قهوه را جدا خواهیم کرد.
ب) دانه های قهوه آسیاب می شوند. می توان دکمه آسیاب را که در پنل تعبیه شده است یک یا دو بار فشار داد تا مخزن کوچک قهوه خرد شده پر شود و سپس هر زمانی که بخواهیم به وسیله قاشق های نازلی مخصوص، فنجان های خود را پر نماییم و از قهوه و یا اسپرسو لذت لذت ببریم. در این حالت قاشق را به دریچه سمت چپ وصل کرده و می توان همزمان دو فنجان را پر نمود.
همان طور که می دانید هدف از ساخت کاپوچینو در ابتدا این بود که بتوان قهوه را به مدت زیادی مثلا نیم ساعت گرم نگه داشت. برای اینکار پیشنهاد شد که روی سطح قهوه Foam یا کف گذاشته شود و سپس می توان آن را تزئین کرد. بنابراین برای تهیه کاپوچینو دستگاه باید قادر به تولید ترکیبی از بخار و آب باشد که این سیستم در این دستگاه تعبیه شده است.

نماد اعتماد الکترونیکی