فر توکار برقی گازی بیمکث مدل MF0011 E&G

( )

فر توکار  بیمکث مدل MF0011 E&G، برقی گازی، با توان 4200 وات، دارای گریل و جوجه گردان، مجهز به فن خنک کننده و فن کانوکشن با ظرفیت قابل استفاده معادل 70 لیتر، با صفحه نمایشگر و کلید و ولوم های مخصوص تنظیم تایمر و دمای فر، ترموستات و ترموکوبل، 8 برنامه پخت و پز

 
Bimax - بیمکث

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

57 × 60 × 60 سانتی متر
+A
70
برق و گاز
سینی عمیق و کم عمق- توان 4200 وات

فر توکار برقی گازی بیمکث مدل  MF0011 E&G یکی از تولیدات گروه صنعتی بیمکث است. این فر که از نوع فر های برقی/گازی می باشد، با حجم کلی 70 لیتر به همراه طراحی زیبایی ظاهری، به آشپزخانه شما جلوه ای ویژه می بخشد و همچنین به واسطه ویژگی های کاربردی خود می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد. 

سیستم گرمایشی بالایی این فر از طریق المنت برقی و گرمایش قسمت پایین آن از گاز شهری تامین می گردد. همچنین این فر دارای 5 طبقه برای جا به جایی سینی ها و پخت غذا می باشد.

درب شیشه ای تعبیه شده برای فر توکار بیمکث مدل MF0011 E&G ، از نوع سکوریت سه جداره می باشد. همچنین برای راحتی باز و بسته کردن درب فر، دستگیره ای مقاوم به حرارت به صورت افقی روی درب آن قرار داده شده است. 

یکی از مسائل مهمی که باید در انتخاب یک فر مناسب برای آشپزخانه مورد توجه قرار گیرد، مجهز بودن فر به فن خنک کننده است. فر بیمکث دارای یک فن خنک کننده اتوماتیک است تا زمانی که دمای داخل محفظه فر از حدی بالاتر رود، این فن به صورت خودکار روشن شده و هوای داغ درون فر را خارج سازد. همچنین علاوه بر فن خنک کننده، فن کانوکشن برای گردش هوای گرم داخل فر و کمک به پخت بهتر غذا نیز در این فر تعبیه شده است.

یکی دیگر از ویژگی های این مدل فر توکار، دارا بودن صفحه نمایشگر و دکمه های مربوط و همچنین دو عدد ولوم چرخشی به تغییر تنظیمات تایمر و دما می باشد. این صفحه نمایشگر علاوه بر آسان کردن کار با دستگاه، در افزایش زیبایی محصول نیز نقش مؤثری داشته است.

سیخ جوجه گردان، قفل کودک، صفحه کلید مکانیکی و دو سینی عمیق و کم عمق از دیگر ویژگی های کاربردی فر توکار بیمکث مدل MF0011 E&G است که در کنار سایر ویژگی های ذکر شده، آن را به گزینه ای مناسب برای خرید یک فر توکار کامل برای آشپزخانه منزل تبدیل کرده است.

دلایل اعتماد به ما