بخرید و 297,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی سعادت
تعداد محصولات: 72
رتبه فروشگاه:
(9)

فر توکار برقی لمسی هیمالیا مدل B112 332

فر توکار تمام برقی، صفحه نمایش لمسی، درب شیشه ای چهار جداره، موتور جوجه گردان، دارای سنسور تشخیص دما، گنجایش 65 لیتر، دارای 12 برنامه پخت و پر، توربو فن، وان مشکی یکپارچه

Himalia - هیمالیا

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

60*60 سانتی متر
چهار جداره
12 برنامه
با برق
جنس سینی از لعاب کریستال کلین، وان یکپارچه مشکی، تمام شاسی
65
لمسی
آلومینیوم
سنسـور تشخیص دما (میت پراپ)، دارای فن اتوماتیک، توربو فن، سینی کم عمق، لولای آرام بند

فر توکار B112-332 ساخت شرکت هیمالیا می باشد. این فر دارای 12 برنامه اتوماتیک برای پخت است. شیشه ی 4 جداره ی و شیشه ی سکوریت این محصول در برابر حرارت مقاوم بوده و مانع ازانتقال گرما به بیرون می شود. فر هیمالیا دارای یک دستگیره آلومینیومی  بوده که بر روی درب این فر نصب شده است. همچنین این محصول دارای تایمر دیجیتال و لمسی بوده که با آن می توانید زمان پخت و یا گرم کردن را برای فر مشخص کنید. وجود کانوکشن در این فر باعث می شود که گرما به صورت یکنواخت در فر توزیع شده؛ و تمام غذا به صورت یکسان در معرض حرارت قرار گرفته و پخته شود. 

یک قابلیت مهم و کاربردی این این فر میت پراب و یا سنسور تشخیص دما بوده که معمولا برای پخت گوشت می توان از آن کمک گرفت؛ برای استفاده از این قابلیت، شما یک سمت میله را داخل گوشت و سمت دیگر به فر متصل می کنید. این قابلیت باعث می شود زمان پخت مرغ، گوشت و استیک به شما اطلاع داده شود.

فرتوکار هیمالیا دارای فن اتوماتیک است؛ این قابلیت باعث می شود هنگامی که دما از حد معینی بالاتر می ‌رود، فن دستگاه روشن شده و تا زمانی که دما به حد معینی برسد روشن میماند. بعلاوه این اجاق گاز دارای فن کانوکشن می باشد که در هنگام استفاده از فر، جریان هوا داخل فر را متعادل کرده و باعث پخت یکنواخت غذا، کیک و ... می شود. پخت سریع‌ تر، پخت یکسان مواد غذایی و مصرف انرژی کمتر از مزیت های این فن می باشد.  

وان یک پارچه طوسی، تمام شاسی، لولای آرام بند، توربو فن، سینی کم عمق، لعاب کریستال کلین و موتور جوجه گردان از دیگر قابلیت های این فر تو کار هیمالیا می باشد. 

 

دلایل اعتماد به ما