درباره فروشگاه: آبتین
تعداد محصولات: 20
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

فر توکار بلانتون مدل OV4001G

فر توکار تمام برقی بلانتون مدل OV4001G، از جنس شیشه مشکی، دارای درب سه جداره با شیشه کشویی، 6 برنامه پخت، مجهز به صفحه لمسی، دارای فن کانوکشن و خنک کننده، جوجه گردان، دارای سیستم ایزی تو کلین، ریل تلسکوپی و دارای دو سینی عمیق.

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

60*60*60 سانتی متر
6
ارای دو عدد سینی گود، مقاوم در برابر حرارت
70
شیشه مشکی
درب سه جداره با شیشه های کشویی
شیشه مشکی

فر توکار تمام برقی بلانتون مدل OV4001G از جنس شیشه مشکی، که دارای طراحی مدرن و زیبایی می باشد. این فر دارای ابعاد 60×60×60 سانتی متر و ظرفیت 70 لیتر است. دارای درب سه جداره کشویی می باشد که باعث می شود حرارت داخل فر حفظ شده و به بیرون منتقل نشود. شیشه های آن به صورتی ساخته شده اند که به راحتی قابل شستشو هستند.

این فر دارای 6 برنامه پخت می باشد که با انتخاب هر کدام، دما و زمان لازم  برایتان تعیین می شود و کار را برای شما آسان تر می کند.

این محصول دارای ویژگی self clean می باشد، که سلف کلین این امکان را به شما می دهد که اگر داخل فر چرب باشد با فشار دادن یک دکمه تمامی اثرات چربی و غذای به جا مانده داخل فر جدا شده و سپس با یک دستمال مرطوب به راحتی می توان داخل محفظه فر را تمیز کرد. این دستگاه مجهز به گریل بوده که آن را برای مصرف کننده کاربردی‌تر کرده است. این فر دارای ریل تلسکوپی است که استفاده از فر را برای مصرف کننده جهت بیرون آوردن سینی آسان می کند و مانع از هر گونه تهدید سوختگی می شود. صفحه نمایش دیجیتالی از ویژگی های خوب این محصول است که هم کار را راحت تر کرده و هم زیبایی خاصی به محصول داده است.

از دیگر آپشن های این محصول مجهز به پوشش Easy Clean، مقاوم در برابر حرارت، موتور جوجه گردان، دارای دو عدد سینی گود، فن خنک کننده فر و فندک اتوماتیک نیز می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی