درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آبمیوه گیری بلانتون مدل JU4004 استیل

آبمیوه گیری بلانتون مدل JU4004 استیل: آب میوه گیری 4 کاره، دارای مخلوط‌‌کن و خردکن و آسیاب، دهانه ورودی بزرگ برای میوه کامل، بدنه استیل ضدزنگ، بدون لرزش، دارای پارچ مدرج برای جمع‌آوری آب میوه وجلوگیری از چکه، توان مصرفی 800 وات، سیستم محافظتی حرارت موتور

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دارای چراغ LED، دارای دهانه بزرگ برای میوه کامل، دارای سیستم محافظتی حرارت موتور، عملکرد پالس
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ خرید
استیل
2
800 وات
شیشه
شیشه
استیل
PR-019052

ویژگی‌های ظاهری:
این دستگاه آبمیوه گیری دارای 4 عملکرد متفاوت است. یعنی علاوه بر اینکه می‌تواند برای شما آب میوه‌های طبیعی تهیه کند، دارای عملکرد خردکن برای خرد کردن انواع صیفی‌جات وسبزی‌جات وعملکرد آسیاب برای پودر وآسیاب کردن ادویه‌جات و مغزی‌جات و...، عملکرد مخلوط‌کن برای مخلوط کردن انواع مواد غذایی ومیوه‌ها.

جنس تمامی ظروف 4 کاره این دستگاه از جنس شیشه است. این شیشه به قدری مقاومت دارد که حتی می‌توانید در پارچ خردکن یا مخلوط‌‌کن آن تکه‌های یخ بریزید. همچنین جنس بدنه استیل ضدزنگ می‌باشد.

همراه این دستگاه یک پارچ نیز برای جمع‌آوری آب میوه نیز ارائه می‌شود که کاملا بر دهانه خروجی منتبق می‌شود واجازه چکیدن آب میوه به اطراف را نمی‌دهد.

ویژگی‌های فنی آبمیوه گیری بلانتون مدل U4004:
توان مصرفی این دستگاه قدرتمند 800 وات می‌باشد. برای دستگاه‌های برقی مانند آب میوه گیری توانی بین 200 تا 1500 وات در نظر می‌گیرند که بسته به کارکرد وعملکرد دستگاه توان مصرفی متفاوت است. توان 800 برای یک آبمیوه گیری با 4 عملکرد بسیار مناسب است.

یکی از قابلیت‌های مفید این دستگاه 4 کاره سیستم محافظتی حرارت موتور می‌باشد که برای جلوگیری از آسیب دیدن احتمالی موتور در صورتی که دمای موتور از حد معینی بالاتر برود دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می‌شود.

جمع‌بندی:
اگر از آن دسته افرادی هستید که به گرفتن آب میوه طبیعی تمایل زیادی دارید و یا اینکه دلتان می‌خواهد با صرف مبلغی مناسب یک دستگاه چند کاره تهیه کنید که سایر نیازهای آشپزخانه شما را نیز جوابگو باشد پیشنهاد ما به شما آب میوه گیری بلانتون مدل U4004 است.

نماد اعتماد الکترونیکی