بخرید و 169,855 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 443
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سماور برقی ناسا الکتریک مدل NS-524

چایساز سماوری (سماوربرقی) ناسا الکتریک مدل NS-524 دارای توان 1800 وات  ظرفیت کتری استیل 3.3 لیتر و قوری شیشه‌ای با ظرفیت 1 لیتر 

دارای فیلتر قوری از جنس استیل اینوکس

مجهز به سیستم گرم نگه‌دارنده آب و قابلیت کنترل دما با سوییچ بخار و سیستم خاموش کردن خودکار 

Nasa electric - ناسا الکتریک

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

پلاستیک با کیفیت ABS و استیل ضد زنگ
1800
برقی
سفید، مشکی

سماور برقی ناسا الکتریک  مدل NS-524 علاوه بر چایساز، از قابلیت گرم نگهدارنده نیز پشتیبانی می‌کند، این قابلیت از سرد شدن آب جلوگیری کرده و بعد از اینکه آب سماور به جوش آمد، بصورت اتوماتیک فعال می‌شود. یک کلید پدالی به عنوان کلید روشن و خاموش برای سماور برقی در نظر گرفته شده، که برای روشن کردنش کافی است کلید را به سمت پایین بکشید، تا بعد از به جوش آمدن ترموستات بصورت اتوماتیک خاموش شده و کلید نیز به طرف پایین حرکت می‌کند.

بدنه سماور از جنس استیل زنگ نزن یا اینوکس می‌باشد، که باعث شده به یکی از با کیفیت‌ترین سماورها تبدیل گردد. بر روی بدنه یک نشانگر میزان آب داخل سماور نیز طراحی شده، تا از وضعیت آب داخل کتری با خبر شوید. ظرفیت کتری 3.3 لیتر بوده و از گنجایش کافی برای پذیرایی کردن از جمع‌های بزرگ برخوردار است. این مجموعه دارای پایه‌های سیلیکونی ضد لغزش می‌باشد و خطر افتادن سماور برقی را به صفر می‌رساند. همچنین دو دسته نگهدارنده دو لایه، امکان حمل و جابجایی آن را فراهم آورده‌اند. بر روی بدنه شیر خروجی آب با قابلیت بدون چکه تعبیه شده که مانع از چکه کردن آب می‌شد. قابلیت خاموش شدن خودکار و کنترل دما از دیگر ویژگی‌های سماور برقی ناسا الکتریک NS-524 هستند.

یکی از سیستم‌های امنیتی که در این سماور برقی تعبیه شده است، سیستم خاموشی خودکار است. در واقع این سیستم امنیتی در مقابل خالی شدن آب حساس بوده و بصورت هوشمند خالی شدن کتری از آب را تشخیص می‌دهد و باعث خاموش شدن سماور می‌شود.

نماد اعتماد الکترونیکی