بخرید و 238,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سماور برقی بلزا Belleza مدل 21202

( )

سماور برقی بلزا ( Belleza ) مدل 21202 ، توان مصرفی 1500 وات، ظرفیت کتری 3 لیتر و ظرفیت قوری 1.2 لیتر ، جنس قوری و کتری شیشه مقاوم در برابر حرارت

Belleza - بلزا

68,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سماور برقی بلزا ( Belleza ) مدل 21202 از طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد که علاقمندان خاص خود را جذب کرده است. این سماور با بدنه ای از جنس شیشه امکان آماده سازی چای و آب جوش در کمترین زمان و بالاترین کیفیت را برای شما فراهم می کند. ظرفیت کتری این سماور 3 لیتر و قوری آن 1.2 لیتر است و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. توان مصرفی این چای ساز، 1500 وات است که برای دستگاهی با این ابعاد و نوع مصرف، توان مناسبی محسوب می شود. جنس بدنه قوری و کتری آن شیشه مقاوم در برابر حرارت می باشد. داخل قوری یک صافی یا فیلتر از جنس استیل به منظور ریختن چای یا دم نوش ها و دم کشیدن مطلوب آنها قرار داده شده است. این دستگاه به گرم کننده خودکار مجهز می باشد که پس از به جوش آمدن آب، به صورت خودکار به حالت گرم نگهدارنده آب، تغییر حالت می دهد. 

سماور برقی بلزا ( Belleza ) مدل 21202 با توجه به ویژگی های کاربردی و کیفیت بالا، گزینه ای خوب در میان محصولات هم گروه خود می باشد و می تواند تکمیل کننده زیبایی آشپزخانه شما باشد. 

نماد اعتماد الکترونیکی