درباره فروشگاه: مولان
تعداد محصولات: 173
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سشوار رمینگتون مدل D5219

سشوار حرفه‌ای رمینگتون مدل D5219، دارای موتور 2300 وات DC، شانه‌ی بزرگ برای شانه کردن و پر حجم کردن مو، قابلیت تولید یون،دکمه‌ی توربو و باد سرد، متمرکزکننده و پخش کننده و سیم بلند 1.8متری.

رمینگتون - REMINGTON

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سشوار حرفه‌ای رمینگتون مدل D5219، دارای توان 2300 وات و از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد؛ به این صورت که با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به تسریع خشک شدن موها کمک می‌کند؛ ضمن اینکه جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن، آسیب دیدن موها در حین سشوار کردن کاهش می‌یابد. 

سشوارها دارای دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC هستند. موتورDC  که در این سشوار به کار گرفته شده، دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به‌صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در مقایسه با موتورهای AC، به عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شود. همین ویژگی‌هاست که این محصول را برای مصارف خانگی و نیمه‌حرفه‌ای که نیازمند روشن بودن و استفاده مکرر از سشوار نیستند، مناسب می‌سازد. 

از اقلام همراه این محصول می‌توان به سری متمرکز کننده و پخش‌کننده‌ی مو اشاره کرد که به ترتیب برای خشک و پر حجم کردن موها استفاده می‌شود. همچنین ی شانه‌ی بزرگ برای شانه کردن و پر حجم کردن مو در نظر گرفته شده است. حلقه‌ی آویز استفاده از سشوار را آسان می‌نماید.

نماد اعتماد الکترونیکی