درباره فروشگاه: مولان
تعداد محصولات: 173
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سشوار رمینگتون مدل AC9140

سشوار رمینگتون مدل AC9140، دارای توان 2400 وات، فناوری تولید یون، دارای دو عدد سری متمرکز کننده، یک عدد دیسپانسر، طول سیم 3 متر، حلقه آویز، فناوری OptiHeat و Pro Style Shot.

رمینگتون - REMINGTON

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سشوار رمینگتون مدل AC9140  با عنوان Pro Lux هم شناخته می‌شود. این نام‌گذاری به این دلیل است که این سشوار از نوع حرفه‌ای بوده و برای استفاده در سالن‌های زیبایی بسیار مناسب است. مدل AC9140 به موتور AC بسیار قدرتمند با توان 2400 وات مجهز است. این مدل همچنین قابلیت تولید یون منفی نیز دارد. درواقع از فناوری خاصی برای این منظور استفاده شده است که باعث می‌شود سشوار تا 90درصد نسبت به سشوارهای معمولی یون منفی بیشتری تولید کرده و از وزشدن موها جلوگیری کند.

 همراه با این دستگاه دو عدد سری متمرکزکننده و یک عدد سری دیسپانسر نیز ارائه می‌شود که برای مدل‌دادن به موها و خشک‌کردن موهای فر بسیار کاربردی هستند. طول سیم مدل AC9140 سه متر است که آزادی عمل زیادی به کاربر می‌دهد. از طرف دیگر برای آن حلقه‌ی آویز هم در نظر گرفته شده است.

 از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیستم OptiHeat اشاره کرد که باعث می‌شود گرما به صورت هوشمند روی موها پخش شود. فناوری دیگری با نام Pro Style Shot نیز در این دستگاه به کار رفته که در واقع همان تقویت‌کننده‌ی توربو است و باعث می‌شود سشوار از حداکثر قدرت موتور بهره‌مند شود.

نماد اعتماد الکترونیکی