درباره فروشگاه: مولان
تعداد محصولات: 173

سشوار رمینگتون مدل AC8820

سشوار حرفه‌ای رمینگتون مدل AC8820، دارای قابلیت محافظت کراتین مو، توان 2200 وات، فناوری تولید یون، وزن کم، متمرکزکننده، دو حالت سرعت و سه حالت دما، دکمه‌ی باد سرد.

رمینگتون - REMINGTON

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سشوار حرفه‌ای رمینگتون مدل AC8820  دارای توان 2200 وات و از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد؛ به این صورت که با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به تسریع خشک شدن موها کمک می‌کند؛ ضمن اینکه جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن، آسیب دیدن موها در حین سشوار کردن کاهش می‌یابد. 

سشوارها دارای دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC هستند. موتور AC که در این سشوار به کار گرفته شده، به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند، برای مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها مناسب است و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد. 

سشوار AC8820  قابلیت محافظت کراتین مو را در خود دارد و دارای دو حالت سرعت و سه حالت دما برای سشوار دارد که با‌توجه به جنس مو و استفاده‌ی موردنظر باید یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. در بالای دسته دکمه‌ی باد سرد قرار دارد که برای سرد‌کردن سریع باد و تثبیت حالت بخشی از موها استفاده می‌شود. فیلتر هوای سشوار از آن جدا می‌شود و می‌توان هرچند وقت یک‌بار گردوغبار روی آن را تمیز کرد تا قدرت باد حفظ شود. سیم برق سه متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه دارای حلقه‌ای برای آویزان کردن سشوار است.

دلایل اعتماد به ما