سشوار بیم تی بی کو مدل HD 400

( )

سشوار Beem مدل HD-400 دارای فیلتر قابل تعویض ، دارای 2 سرعت و سه برنامه و دارای دکمه خنک کننده کول شات است.

Beem - بیم

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سشوار بیم مدل HD-400 دارای موتور قوی با قدرت 2000 وات می باشد. موتور  این محصول به صورت AC و دارای ورودی تغذیه جریان متناوب است.
سشوار بیم مدل HD-400 به دلیل دارا بودن 3 مدل برنامه کاملا مناسب افراد حرفه ای است. تفاوت این برنامه ها در مقدار سرعت و حرارت خروجی دستگاه است. این برنامه ها را میتوانید با توجه به جنس مو و میزان رطوبت آن تنظیم کنید. حالت اول دارای خروجی باد سرد با سرعت زیاد برای تثبیت مدل مو و یا خشک کردن مو با حداقل آسیب رسانی به مو می باشد. حالت دوم شامل حرارت مناسب و کنترل شده برای محافظت از مو بوده و حالت سوم نیز سرعت توربو با حداکثر سرعت و حرارت برای سریع تر خشک کردن و حالت دادن مو می باشد.
دو سری حرفه ای قابل تعویض این مدل سشوار بیم باعث افزایش کارایی محصول می شود. سری متمرکز کننده باد باعث خشک شدن سریع مو ها و حالت دادن مو با توجه به نیاز شما می شود و سری دیسپنسر نیز موها را به صورت ملایم خشک کرده و باعث فر شدن و افزایش حجم موها می شود.
فیلتر پشتی قابل تعویض دستگاه از ورود هرگونه گرد و غبار و اشیای خارجی به موتور جلوگیری کرده و در صورت کثیف شدن نیز یه صورت چرخشی از پشت محصول جدا شده و قابل تمیز کردن می باشد.
بر روی این سشوار2 دکمه کشویی و دکمه ی کول شات وجود دارد که دکمه های کشویی به ترتیب وظیفه ی روشن و خاموش کردن و تنظیم سرعت دستگاه و کنترل دما را بر عهده دارند و دکمه ی کول شات نیز که به صورت فشاری بوده جهت خروج باد سرد از محصول قرار داده شده است.
همچنین اندازه ی سیم این دستگاه 1.7 متر است که فضای مناسبی برای استفاده مصرف کننده فراهم می سازد.

دلایل اعتماد به ما

اون سشواری که دنبالش بودم رو پیدا کردم هم خیلی سبکه هم میتونم تو تایم کوتاه موهامو باهاش صاف کنم