توستر بوش مدل TAT8613

( )
  • رنگ: مشکی
  • تعداد درگاه نان: 2
  • کشور سازنده: چین
  • جنس: پلاستیک و فلز
  • توان مصرفی: 860 وات
  • مجهز به سیستم یخ زدایی
Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

توستر بوش BOSCH مدل TAT8613

توستر بوش TAT8613 تلفیقی از پلاستیک و فلز است که با رنگ مشکی خود زیبایی ظاهری این توستر را چندبرابر کرده. این توستر یکی دیگر از محصولات باکیفیت شرکت بوش می‌باشد.

این توستر نان علاوه بر کیفیت بالایی که دارد بسیار لوکس است که با طراحی فوق‌العاده خود یکی از محصولات پرطرفدار امروزه بازار می‌باشد.

حداکثر توان مصرفی این توستر برقی بوش 860 وات می‌باشد. بدنه آن، که از جنس پلاستیک و فلز است به عایق حرارتی مجهز است که به هیچ عنوان بدنه این دستگاه داغ نمی‌شود.

شما می‌توانید به وسیله تنظیمات دیجیتال مثبت و منفی تعبیه شده روی دستگاه میزان تست شدن و برشتگی نان خود را تنظیم کرده و از نتیجه آن لذت ببرید.

همچنین این توستر دارای 2 درگاه نان و 5 حالت گرمایشی می‌باشد.

ویژگی و امکانات توستر بوش TAT8613

یکی از بهترین ویژگی‌های این مدل تستر این است که دارای سیستم یخ‌زدایی است و این اطمینان را به شما می‌دهیم که زره‌ای از کیفیت و مزه‌ خوارکی شما تغییر نمی‌کند.توستر نان بوش

این مدل دارای پایه‌ای از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد که بالای دستگاه قرار می‌گیرید تا شما بتوانید نان‌، کلوچه، شیرینی و ... را که حجم بیشتری دارند روی آن قرار داده تا یکنواخت گرم و برشته شوند، زیرا این مدل توستر مجهز به عملکرد برشته شدن یکنواخت متناسب با ضخامت نان می‌باشد.

دیگر نگران ماندن خرده نان‌ها در دستگاه خود نباشید این مدل توستر در صورت چسبیدن نان دارای سینی متحرک جهت جمع‌آوری خرده نان‌ها می‌باشد تا در استفاده‌ بعدی دود و سوختگی ایجاد نشود.

سیستم Control Auto Heat یک حسگر الکترونیک است که باعث عملکرد مداوم تست می‌شود. همچنین گرمکن شیشه‌ای Mirror Heating / Quartz برای تست کردن فوق‌العاده آرام است.

از دیگر ویژگی‌های این توستر می‌توان به چراغ نورانی که هنگام روشن بودن دستگاه فعال می‌شود و سیستم خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان، نیز اشاره کرد.

مشخصات ظاهری توستر مدل TAT8613

ابعاد این محصول (عمق×عرض×ارتفاع) 184x313x170 ميلي متر  می‌باشد که جای زیادی را اشغال نمی‌کند  و شما فضای بیشتری را در آشپزخانه خود در اختیار دارید. رنگ این مدل توستر مشکی می‌باشد که زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه شما می‌بخشد.

وزن خالص این دستگاه 2.0 و وزن ناخالص آن 2.7 کیلوگرم می‌باشد. همچنین این دستگاه  مجهز به محفظه نگهداری سیم می‌باشد.

کسانی که اهمیت زیادی به لوکس بودن وسایل منزل خود می‌دهند و دنبال یک توستر با کیفیت در عین حال لوکس می‌باشند، ما این مدل توستر بوش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این مدل توستر شباهت بسیاری به توستر بوش مدل TAT8611 دارد و تنها تفاوت آنها در رنگشان می‌باشد که خرید هر یک از این مدل توسترها فقط بستگی به سلیقه شما دارد.

مجهز به دو درگاه نان و سینی جمع آوری خرده نان، سیستم برشته کردن یکنواخت، مجهز به یخ‌زدا و خاموشی خودکار

مشخصات کلی

برند  بوش
کشور سازنده  چین
رنگا  ستیل مشکی
توان مصرفی  860 وات

دلایل اعتماد به ما