درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آون توستر بلانتون مدل OT5301

آون توستر بلانتون مدل OT5301: با ظرفیت 50 لیتر، فن کانوکشن، چراغ داخلی، مجهز به درب مستحکم دو جداره، قابلیت گرمادهی تا 250 درجه‌ی سانتی‌گراد، همراه با 18 ماه ضمانت همتا سرویس

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دارای درب دوجداره، فن کانوکشن، گرمادهی تا 250 درجه
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ خرید
2200 وات
60 دقیقه ای
مشکی واستیل
50 لیتر
PR-020805

معرفی آون توستر بلانتون مدل OT5301

آون توستر وسیله‌ای برای طبخ و گرم کردن غذا و پخت خوراکی‌های مختلف است.این آون توستر در رنگ مشکی و جنس استیل به بازار عرضه شده و با 50 لیتر ظرفیت داخلی پاسخگوی نیازهای یک خانواده متوسط است. آون توستر بلانتون یک فن داخلی برای خنک کردن جداره داخلی پس از طبخ غذا دارد که به این ترتیب از بابت آسیب رسیدن به دست خیال شما را راحت می‌کند. 

تایمر 60 دقیقه‌ای:

این دستگاه مجهز به تایمر است. پس از اینکه مواد غذایی را داخل آون قرار دادید می‌توانید تا 60 دقیقه به آن زمان بدهید. پس از آماده شدن مواد غذایی و پایان تایمی که برای آن تنظیم شده آون خاموش می‌شود. پس نگران سوختن مواد غذایی داخل آون نباشید چرا که با این تایمر هوشمند، شما از پایان زمان پخت مطلع خواهید شد.

تنظیمات میزان درجه حرارت:

آون توستر بلانتون برای پخت انواع غذا از کیک و شیرینی و یا پیتزا و گرم کردن غذا مناسب است و تا 250 درجه قابلیت گرمادهی دارد. به علاوه این آون یک سیخ مخصوص جوجه گردان نیز دارد و به سادگی با این دستگاه جوجه بریان شده وآماده تهیه کنید واز طعم مطبوع غذاهای پخت این آون لذت ببرید. 

جمع بندی:

به طور کلی اگر نیازهای پخت و طبخ غذا برای شما با یک آون توستر قابل براورده شدن است بهتر آن است که به جای خرید فرهای بزرگ اقدام به خرید یک دستگاه آون توستر با کیفیت نمایید. آون توستر بلانتون مدل OT5301 یک انتخاب مناسب در این زمینه است.

نماد اعتماد الکترونیکی