برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آون توستر سام مدل EO T286 STS

( )

آون توستر سام (SAM) مدل EO-T 286 STS با ظرفیت 28 لیتر، قابلیت تنظیم درجه حرارت و برنامه های پخت و دارای تایمر 60 دقیقه ای با صدای زنگ

SAM - سام

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
320 میلی متر
530 میلی متر
420 میلی متر
28 لیتر
4 برنامه پخت مختلف

اگر به دنبال یک آون توستر کامل هستید که در عین حال از کیفیت ساخت بالا و ظاهری زیبا نیز برخوردار باشد، آون توستر سام مدل EO-T 286 STS می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این دستگاه با توان 1600 وات و ظرفیت 28 لیتر، می تواند به راحتی هرآنچه که از یک آون توستر در آشپزخانه منزل خود انتظار دارید، برای شما برآورده سازد.

بدنه آون توستر سام مدل EO-T 286 STS از جنس استیل و درب آن شیشه ای است که این ترکیب، به زیبایی در کنار هم طراحی شده است. همچنین دستگیره ای افقی در قسمت بالای درب قرار گرفته شده تا باز و بسته کردن آن به راحتی انجام شود. از ویژگی های مهمی که همواره در انتخاب و خرید یک آون توستر مد نظر قرار می گیرد، مجهز بودن به فن کانوکشن، قابلیت تنظیم درجه حرارت، دارا بودن جوجه گردان و سینی قابل جداسازی و همچنین قابل انتخاب بودن عملکردهای پخت غذا هستند که تمامی این موارد به خوبی در ساخت آون توستر سام مدل EO-T 286 STS پیش بینی و در نظر گرفته شده اند. فن کانوکشن منجر به گردش هوای گرم در داخل آون توستر شده که این کار، به پخت بهتر غذا کمک می کند. درجه حرارت آون توستر سام، از 100 تا 250 درجه سانتی گراد، بسته به نوع موادغذایی در حال پخت و از طریق ولوم مخصوص روی دستگاه قابل تنظیم است. همچنین این آون توستر دارای 4 حالت مختلف برای عملکرد پخت می باشد.

تایمر 60 دقیقه ای، امکان گرمایش از بالا و پایین به طور همزمان و دارا بودن لامپ داخلی دستگاه، از دیگر ویژگی های آون توستر سام مدل EO-T 286 STS است که در مجموع آن را به یک آون توستر کامل و کاربردی برای آشپزخانه منزل شما تبدیل کرده است.

نماد اعتماد الکترونیکی