توستر بوش مدل TAT6A113

( )
  • رنگ: مشکی
  • توان مصرفی: 1090 وات
  • دارای 6 حالت قابل تنظیم 
  • مجهز به دکمه توقف جداگانه
  • مجهز به سنسور الکترونیکی برای گرم نگه داشتن
Bosch - بوش

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

توستر بوش BOSCH مدل TAT6A113

شرکت بوش بار دیگر یک توستر با مدل TAT6A113 روانه بازار کرده است که این مدل توستر به خاطر طراحی زیبا و عملکرد بالا و سرعتی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. توستر مدل TAT6A113 یک از جدیدترین توستر‌های موجود در بازار است که شما با خرید این دستگاه طعم خوش یک نان تست را برای خود و خانوادتان به ارمغان بیاورید.توستر نان بوش

این توستر نان دارای دو درگاه نان است که شما در مدت زمان کمی، نان برشته و گرم را در اختیار دارید. همچنین این توستر نان بوش دارای یک پایه استیل ضد زنگ مخصوص نان‌، شیرینی، کلوچه و .... که حجم بیشتری دارند مجهز می‌باشد. توان مصرفی این توستر 1090 وات است که به سرعت نان را گرم و برشته می‌کند. از بهترین قابلیت این دستگاه می‌توان به گرم کردن مجدد نان و تنظیم خنک کننده اشاره کرد.

ویژگی و امکانات توستر TAT6A113 بوش

این توستر بوش دارای سیستم خاموشی ایمن نیز است. عملکرد این سیستم به گونه‌ای می‌باشد که در صورت چسبیدن نان به داخل توستر، دستگاه به طور خودکار خاموش شده و مانع از سوختن نان‌های چسبیده می‌شود.

همچنین برای جمع‌آوری خرده نان‌ها یک سینی در این توستر تعبیه شده است که خرده نان‌ها را به راحتی می‌توانید از دستگاه خارج کرده. همچین این سینی قابلیت شستشو نیز دارد.

از دیگر ویژگی‌های این توستر بوش می‌توان به محفظه جمع‌آوری ساده و سریع کابل برق، دکمه توقف جداگانه و چراغ نورانی که هنگام روشن بودن دستگاه فعال می‌شود نیز اشاره کرد. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این دستگاه این است که دارای سیستم یخ‌زدا نیز است. این توستر نان‌های یخ زده شما را بدون آنکه تغییری در کیفیت آن‌ها ایجاد کند، گرم و برشته می‌کند

با تعبیه شدن بالابر نان در توستر جدید بوش این امکان برای شما به وجود آمده است تا به راحتی نان با حجم کوچکتر هم برشته کنید. همچنین می‌توانید به صورت دستی از این قابلیت استفاده کنید.

سنسور الکترونیکی این دستگاه برای عملکرد گرم نگه‌داشتن نان‌ها طراحی شده است. همچنین این توستر بوش دارای 6 حالت قابل تنظیم است که شما با توجه به ‌ذائقه خود می‌توانید نان را برشته کنید و از صرف آن نهایت لذت را ببرید.

مشخصات ظاهری توستر بوش TAT6A113

اگر بخواهیم از ظاهر این توستر برایتان بگوییم رنگ آن نیز مشکی بوده که در کنار طراحی بی‌نظیر، جلوه خاصی پیدا کرده است. همچنین ابعاد آن 188×307×170 میلی‌متر بوده که جای زیادی را اشغال نمی‌کند.

وزن خالص این توستر TAT6A113 بوش 1.9 کیلوگرم است.

مشخصات کلی

برند بوش
رنگ مشکی
توان مصرفی  1090 وات

دلایل اعتماد به ما