برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

توستر بوش مدل TAT6A003

( )
  • ولتاژ: 240 ولت
  • رنگ: مشکی مات
  • تعداد درگاه نان: 2
  • توان مصرفی: 1090 وات
  • دارای 6 حالت حرارتی قابل تنظیم
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

توستر بوش BOSCH مدل TAT6A003

توستر مدل TAT6A003 یکی دیگر از محصولات باکیفیت شرکت بوش است. شرکت بوش یکی از مطرح‌ترین تولید‌ کنندگان لوازم خانگی در سراسر دنیا است که این محصولات به خاطر کیفیت و عملکرد بالایی که دارند طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.توستر نان بوش

شما با خرید این توستر نان بوش می‌توانید یک صبح زیبا، با طعم خوش یک نان تست را برای خود و خانواده‌تان به ارمغان بیاورید.

توستر مدل TAT6A003 دارای 2 درگاه نان است که داری المنت گرمایی بزرگ بوده که با سرعت و باکیفیت نان‌های شما را گرم و برشته می‌کند. همچنین به دلیل طراحی منحصر به فرد این دستگاه شما می‌توانید دو تکه نان تست در کنار هم یا یک تکه نان بلندتر برای تست شدن به راحتی در توستر بگذارید.

این مدل توستر مشکی بوش دارای پایه‌ استیل ضدزنگ بوده که روی دستگاه قرار می‌گیرید تا شما بتوانید نان‌، کلوچه، شیرینی و ... را که حجم بیشتری دارند روی آن قرار داده تا یکنواخت گرم و برشته شوند.

توان مصرفی این توستر بوش 1090 وات است که ولتاژ آن 240 ولت نیز است. با توجه به جنس بدنه این دستگاه که پلاستیک است و در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده بدنه خارجی آن به هیچ عنوان داغ نمی‌شود.

ویژگی و امکانات توستر TAT6A003 بوش

این توستر نان بوش مجهز به بالا بر نان است که این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید به راحتی نان با قطعات کوچیک‌تر هم در داخل این دستگاه بگذارید.

توستر نان مدل TAT6A003 بوش مجهز به حسگر الکترونیکی با طراحی ارگونومیک است و دارای 6 حالت گرمایشی برای عملکرد بی‌وقفه برای تست کردن و تنظیم میزان برشتگی می‌باشد.


این توستر بوش دارای سنسور الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن دما بوده که از سوختگی و کم برشته شدن نان‌ها جلوگیری می‌کند.توستر جدید بوش

توتسر مدل TAT6A003 مجهز به عملکرد بالا و پایین بردن دستی نان است. همچنین با مجهز بودن به ویژگی High Lift باعث آسودگی در بیرون آوردن برش‌های نان می‌شوید.

دیگر نگران ماندن خرده نان‌ها در دستگاه خود نباشید این مدل توستر دارای سینی متحرک جهت جمع‌آوری خرده نان‌ها می‌باشد تا در استفاده‌ بعدی دود و سوختگی ایجاد نشود.

از دیگر ویژگی‌های این توستر نان می‌توان به قابلیت یخ‌زدایی و گرم کردن مجدد، دکمه توقف، محفظه نگه‌داری سیم، چراغ نورانی که هنگام روشن بودن دستگاه فعال می‌شود و سیستم خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان، نیز اشاره کرد.

مشخصات ظاهری توستر بوش TAT6A003

اگر بخواهیم از ظاهر این دستگاه براییتان بگوییم ابعاد آن 188×126×431 میلی‌متر است. همچنین وزن خالص این توستر 2.0 کیلوگرم است. رنگ این مدل توستر بوش مشکی مات بوده که مورد پسند تمام خانم‌های خوش سلیقه قرار می‌گیرید.

در پایان اگر شما به دنبال خرید یک توستر با کیفیت و زیبا هستید. توستر بوش مدل TAT6A003 یکی بهترین از انتخاب‌های پیش روی شما می‌باشد. این اطمینان به شما داده می‌شود که این توستر به خوبی نیاز روزانه شما را تامین خواهد کرد.

این توستر بوش از لحاظ عملکرد و ظاهری شباهتی بسیاری به توستر بوش مدل TAT6A001 دارد و فقط تفاوت آنها در رنگشان است. اگر شما قصد خرید همین توستر در رنگ سفید را دارید از این کالا دیدن کنید.

مجهز به کشو خرده نان، سیستم خاموشی خودکار در صورت چسبیدن نان و مجهز به گرم کردن مجدد و یخ زدا

مشخصات کلی

برند  بوش
رنگ  مشکی
توان مصرفی  1090 وات

نماد اعتماد الکترونیکی