توستر بوش مدل TAT6A001

( )
  • رنگ: سفید
  • تعداد درگاه نان: 2
  • توان مصرفی: 1090
  • مجهز به عملکرد برشته شدن یکنواخت 
Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

توستر بوش BOSCH مدل TAT6A001

توستر مدل TAT6A001 از دیگر محصولات باکیفیت شرکت بوش است. شرکت بوش یکی از شناخته شده‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی در دنیا می‌باشد و تمامی این لوازم خانگی در تمام دنیا تحت آخرین تکنولوژی روز اروپا ساخته و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شما با خرید این توستر بوش عطر و طعم خوش یک نان تست شده را در یک صبح زیبا برای خود و خانوادتان به ارمغان بیاورید.

توان مصرفی این توستر بوش 1090 وات است که سرعت بالایی دارد و در عرض مدت زمان کمی یک نان برشته و گرم را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین جنس بدنه این دستگاه پلاستیک است و در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده که بدنه خارجی آن به هیچ عنوان داغ نمی‌شود.

توستر مدل TAT6A001 دارای 2 درگاه نان است که داری یک المنت گرمایی بزرگ بوده که با سرعت و باکیفیت نان‌های شما را گرم و برشته می‌کند. همچنین به دلیل طراحی منحصر به فرد این دستگاه شما می‌توانید دو تکه نان تست در کنار هم یا یک تکه نان بلندتر برای تست شدن به راحتی در داخل توستر قرار دهید.

این مدل توستر سفید بوش دارای یک پایه‌ استیل ضدزنگ بوده که روی دستگاه قرار می‌گیرید تا شما بتوانید نان‌، کلوچه، شیرینی و ... را که حجم بیشتری دارند روی آن قرار داده تا یکنواخت گرم و برشته شوند.

ویژگی و امکانات توستر TAT6A001 بوشBOSCH

این توستر نان بوش مجهز به آسانسور است که برای بالا آورده نان بوده که این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید نان با قطعات کوچیک‌تر هم در داخل این دستگاه بگذارید.

توستر نان مدل TAT6A001 بوش مجهز به حسگر اکترونیکی با طراحی ارگونومیک است و دارای 6 حالت گرمایشی برای عملکرد بی‌وقفه برای تست کردن و تنظیم میزان برشتگی می‌باشد.

این توستر بوش دارای سنسور الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن دما بوده که از سوختگی و کم برشته شدن نان‌ها جلوگیری می‌کند.توستر بوش

مدلTAT6A001مجهز به عملکرد بالا و پایین بردن دستی نان است. همچنین با مجهز بودن به ویژگی High Lift باعث آسودگی در بیرون آوردن برش‌های نان می‌شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل توستر نان  این است که کشوی جمع‌آوری نان و دو درگاه نان آن قابلیت شستشو را دارند.

دیگر نگران ماندن خرده نان‌ها در دستگاه خود نباشید این مدل توستر دارای سینی متحرک جهت جمع‌آوری خرده نان‌ها می‌باشد تا در استفاده‌ بعدی دود و سوختگی ایجاد نشود.

از دیگر ویژگی‌های این توستر جدید بوش می‌توان به قابلیت یخ‌زدایی و گرم کردن مجدد، دکمه توقف، محفظه نگه‌داری سیم، چراغ نورانی که هنگام روشن بودن دستگاه فعال می‌شود و سیستم خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان، نیز اشاره کرد.

مجهز به عملکرد برشته شدن یکنواخت متناسب با ضخامت نان ، دارای پایه استیل ضد زنگ، مجهز به گرم گردن مجدد و سیستم یخ زدا

مشخصات ظاهری توستر بوش TAT6A001

اگر بخواهیم از ظاهر این دستگاه براییتان بگوییم ابعاد آن 188×126×431 میلی‌متر است. همچنین وزن خالص این توستر 2.0 کیلوگرم است. رنگ این مدل توستر بوش سفید بوده که مورد پسند تمام خانم‌های خوش سلیقه قرار می‌گیرد.

در پایان اگر شما به دنبال خرید یک توستر با کیفیت و زیبا هستید. توستر بوش مدل TAT6A001 یکی بهترین از انتخاب‌های پیش روی شما می‌باشد. این اطمینان به شما داده می‌شود که این توستر به خوبی نیاز روزانه شما را تامین خواهد کرد.

مشخصات کلی

برند  بوش
رنگ  سفید
توان مصرفی  1090 وات

دلایل اعتماد به ما