برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

توستر بوش مدل TAT6101

( )
  • تعداد درگاه نان: 2
  • کشور سازنده: چین
  • توان مصرفی: 900 وات
  • رنگ: سفید - خاکستری
  • مجهز به سیستم یخ زدایی
Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

توستر بوش BOSCH مدل TAT6101

توستر بوش TAT6101 یکی دیگر از کاربردی‌ترین محصولات بازار است که تولید شرکت بوش و ساخت کشور چین می‌باشد.

حداکثر توان مصرفی این توستر بوش 900 وات می‌باشد. بدنه آن از جنس پلاستیک است و مجهز به عایق حرارت می‌باشد که باعث می‌شود بدنه این توستر به هیچ عنوان داغ نشود.

این توستر مجهز به المنت گرمایی بزرگ است که دارای 2 درگاه نان می‌باشد تا با سرعت و با کیفیت آن‌ها را گرم و برشته کرده و آماده مصرف کند.

یکی از بهترین ویژگی‌های این مدل تستر این است که دارای سیستم یخ‌زدایی و گرم کردن مجدد است. این سیستم به سرعت یخ‌زدایی و گرم می‌کند که به هیچ عنوان از طمع و کیفیت خوراکی شما کاسته نمی‌شود.

همچنین این توستر مجهز به حسگر اکترونیکی با طراحی ارگونومیک است و دارای 6 حالت گرمایشی برای عملکرد بی وقفه برای تست کردن و تنظیم میزان برشتگی می‌باشد.تستر نان

از دیگر ویژگی‌های این توستر می‌توان به چراغ نورانی که هنگام روشن بودن دستگاه فعال می‌شود و سیستم خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان، نیز اشاره کرد.

دیگر نگران ماندن خرده نان‌ها در دستگاه خود نباشید این مدل توستر دارای سینی متحرک جهت جمع‌آوری خرده نان‌ها می‌باشد تا در استفاده‌ بعدی دود و سوختگی ایجاد نشود.

این مدل دارای پایه‌ای استیل می‌باشد که روی دستگاه قرار می‌گیرید تا شما بتوانید نان‌، کلوچه، شیرینی و ... را که حجم بیشتری دارند روی آن قرار داده تا یکنواخت گرم و برشته شوند، زیرا این مدل توستر مجهز به عملکرد برشته کردن یکنواخت متناسب با ضخامت خواراکی مورد نظر می‌باشد.

در توستر مدل TAT6101 عملکرد بالا و پایین بردن دستی نان امکان‌پذیر می‌باشد و همچنین با مجهز بودن به ویژگی High Lift باعث آسودگی در بیرون آوردن برش‌های نان می‌شوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل توستر این است که کشو جمع‌آوری خرده نان و دو درگاه نان قابلیت شستشو را دارند. شما با داشتن این قابلیت در این مدل تستر دیگر نگران نظافت دستگاه خود نخواهید بود.

مشخصات فنی و ظاهری توستر بوش TAT6101

ابعاد این محصول (عمق×عرض×ارتفاع) 175 × 80 × 120 می‌باشد که جای زیادی را اشغال نمی‌کند و شما فضای بیشتری را در آشپزخانه خود در اختیار دارید. رنگ این مدل توستر سفید خاکستری می‌باشد که زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه شما می‌بخشد.

وزن خالص این دستگاه 1.8 و وزن ناخالص آن 2.2 کیلوگرم می‌باشد و به راحتی قابل جابجایی می‌باشد. طول سیم این دستگاه 0.8 متر است. همچنین این دستگاه به محفظه نگهداری سیم هم مجهز می‌باشد.


مجهز به یخ زدایی و گرم نگه داشتن - دارای 2 درگاه نان قابل شستشو - مجهز به سینی جمع‌آوری خرده نان و مجهز به خاموشی خودکار در صورت چسبیدن نان

مشخصات کلی

برند  بوش
کشور سازنده  چین
رنگ  سفید - خاکستری روشن
توان مصرفی  900 وات

نماد اعتماد الکترونیکی