برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند ماشینی نئوتک مدل CS 828

( )

دستگاه تصفیه هوا هوشمند ماشینی نئوتک مدل CS 828،دارای سیستم یون ساز، مصرف برق پایین و قابل استفاده با فندکی خودرو

Neotec - نئوتک

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

3 × 1.8 × 1.8
0.5
AC 230 V | 50 Hz
5 وات
35 متر مکعب بر ساعت
کم تر از 16 متر مربع
1.8
48 دسی بل
TVOCs Sensor
پلاستیک

دستگاه تصفیه هوا هوشمند ماشینی نئوتک مدل CS 828 وسیله ای است که آلودگی و آلایند های موجود در هوا اتومبیل را برطرف می کند. این محصول توسط مجرب ترین کارشناسان برای افرادی که دچار بیماری های تنفسی و مبتلا به آلرژی هستند برای فضای ماشین ساخته شده است. دستگاه تصفیه هوا هوشمند ماشینی نئوتک مدل CS 828 بهترین گزینه برای تصفیه هوا ماشین در شهرهای با ترافیک بالا و آلاینده های هوا می باشد که فضای ماشین را برای سرنشینان پاک و سرشار از اکسیژن می کند.

عملکرد دستگاه تصفیه هوا هوشمند ماشینی نئوتک مدل CS 828 به این صورت است:

در مرحله اول تمام ذرات آلاینده توسط فیلتر اولیه جذب می شوند و مانع از عبور، و رسیدن به فیلتر اصلی می شود که این باعث بالا نگه داشتن کیفیت فیلتر اصلی و فراهم کردن اکسیژن سالم تری می شود.

در مرحله دوم توسط فیلتر کمپوزیت (Composite filter) که می توان به عنوان هسته اصلی و تاثیر گذار دستگاه های تصفیه هوای حرفه‌ای و مدرن دانست، که از فیلترهای هپا ساخته شده است که توانایی جذب ذرات  و گرد و غبار خطرناک و کوچکتر از 0.3میکرون تا 99.97% دارد.

در مرحله سوم که فیلتر کربن اکتیو (Activated Carbon) به جذب و حذف تمامی گازهای سمی آلاینده هوا و گازهای ناشی از سوخت های فسیلی در وسایل نقلیه و کارخانه می پردازد

این دستگاه با استفاده از سیستم یون منفی هوایی سرشار از اکسیژن را برای سرنشینان اتومبیل فراهم می کند و گازهای خطرناک مانند بنزن، فرمالدئید، باکتری‌های بیماری‌زا و عوامل آلرژی را از میان می‌برد و در خنثی نمودن بوهای منتشر شده در هوا نیز موثر است.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند ماشینی نئوتک مدل CS 828 با ابعاد کوچک و مناسبی که دارد، نقش به سزایی در از بین بردن بوهای نامطبوع و فراهم کردن هوای سالم در فضای ماشین دارد این مزیت ها این دستگاه را به بهترین گزینه برای خرید تبدیل کرده است.

نماد اعتماد الکترونیکی