درباره فروشگاه: سرو آرمان تهویه
تعداد محصولات: 2
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دستگاه تصفیه هوا TCL مدل TCL KJ300F-A1

حذف 99/99% آلاینده ها با چهار مرحله فیلتراسیون (مشبک، ذغال فعال، هپا، یون اکسیژن)

دارای دوسال گارانتی و خدمات پس از فروش و تامین فیلتر سرو آرمان تهویه

TCL - تی سی ال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

49
42
21
8.5
پلاستیکی
61
دو ساله
سرو آرمان تهویه
3 دور
54
چین
تا 8 ساعت
متناسب با کیفیت هوا

مناسب برای :

افراد دارای آلرژی

افراد حساس

کودکان

سالمندان

فضاهای کاری عمومی

فضاهای کاری خصوصی آلوده

 

دارای :

استاندار اروپا

پنل لمسی

زیبا با طراحی دکوراتیو

سبک و قابل حمل (پرتابل)

کم صدا : 61 دسی بل

کم مصرف : 54 وات

مناسب برای فضای 65 متر مربعی

طراحی شده برای کار دائم

حسگر و نمایشگر شاخص کیفیت هوا

نمایشگر بصری وضعیت کیفیت هوا

تایمر

قفل کودک

هشدار تعویض فیلتر

کنترل دستی دور فن 3 سرعته

کنترل خودکار دور فن 3 سرعته متناسب با میزان آلودگی

وضعیت شب

یونایزر قابل کنترل

سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید .

با صنعتی شدن جوامع انسانی ، در امان ماندن از آلودگی هوا و بیماری‌های ناشی از آن به دغدغه اغلب مردم دنیا بدل گشته است که متاسفانه ایران هم در رتبه ۲۷ آلودگی هوا قرار دارد.

اما آلودگی هوا چیست؟ هرگونه تغییر فیزیکی ، شیمیایی و زیستی که در هوا و جو ایجاد شود و باعث افزایش غلظت گازها و ذرات مضر برای سلامت موجودات گردد ، آلودگی هوا نامیده می‌شود . به عبارتی ، هر ماده ای که مانع از تحمل هوای محیط شود و روی سلامتی موجودات زنده اثر بگذارد ، آلودگی هوا نامیده می شود.

در گذشته آلودگی های محیطی ، محدود به آلودگی های طبیعی می شدند که از جمله آنها می توان به گرده گل ها‌ و ذرات مختلف مرتبط با گیاهان و یا گرد و خاک نام برد که با عناوین حساسیت فصلی بهاره و پاییزه برای اکثر افراد آشناست . در کنار این موارد می توان به حساسیت به پرز و موی حیوانات و یا طوفان و گردوغبار ناشی از آن که متاسفانه  با تغییرات اقلیمی رو به افزایش است نیز اشاره نمود .

از دیگر سو ، سبک زندگی جدید انسان باعث آلوده شدن هوا با آلاینده‌های دیگری هم شده است که این آلودگی‌ها هم در محیط‌های بسته مانند دفتر کار، خانه، مدرسه، بیمارستان و درمانگاه و هم در محیط‌های شهری و باز وجود دارند.

در نتیجه سوزاندن سوخت‌های فسیلی برای تولید برق ، حمل و نقل ، گرم کردن ساختمان‌ها و نیز فعالیت‌های ساخت و ساز و تخریب ، مجموعه‌ای از گازها مانند مونوکسید کربن ، اکسید گوگرد ، اکسیدهای نیتروژن و مواد شیمیایی آلی مانند هیدروکربن‌ها و ذرات معلق وارد هوا می‌شوند .

سیگار کشیدن در محیط‌ بسته نیز میزان این آلاینده‌ها را افزایش می‌دهد که برای اطرافیانی که در معرض دود هم باشند سرطان زا و خطرناک است .

ترکیبات آلاینده می‌توانند به شکل گاز یا ذرات جامد (ذرات معلق) باشند .

ذرات معلق یا PM گاهی به راحتی با چشم دیده می‌شوند و گاهی هم ابعاد میکروسکوپی دارند . جمع شدن این ذرات در ریه ، دستگاه تنفسی و وارد شدن به خون انسان خطرناک است و باعث تحریک دستگاه تنفسی ، سرفه ، تنگی نفس ، سرطان ریه ، کوفتگی و خستگی بدن و برونشیت می‌شود .

آلودگی شهرها در روزهای گرم تبدیل به مه دود فتو شیمیایی شده و در روزهای سرد بصورت وارونگی هوا خود را نشان می دهد که ترکیبات این آلودگی‌ها بطور کلی باعث سوزش چشم ، کاهش دید ، بیماری‌های تنفسی و پوستی می گردد .

همه ما تقریبا 8۰ درصد از روز خود را در محیط‌های بسته می‌گذرانیم و متاسفانه هوای داخل خانه یا محیط کار، گاهی می‌تواند تا ۳۰ برابر آلوده‌تر از هوای بیرون باشد . به همین دلیل باید به سلامت و پاکیزگی هوایی که تنفس می‌کنیم اهمیت دهیم  و اگر هوای چنین محیط‌ هایی را پاکسازی کنیم ، اثرات خطرناک آلودگی هوا را به صورت چشمگیری کاهش داده ایم !

به عنوان یک راهکار بلند مدت و همیشگی می توان از گیاهان آپارتمانی بهره برد ، هر چند که گیاهان آپارتمانی به تنهایی نمی‌توانند همه آلاینده‌های موجود را پاکسازی کنند ، اما وجود آن‌ها به فضای بسته خانه و محل کار کمک‌های زیادی می‌کند.  آنها را در مناطق مختلف خانه قرار دهید تا از توانایی تصفیه هوا حداکثر بهره را ببرید .

بعنوان راهکار اصلی جهت تصفیه هوا می توان از روش های مصنوعی اما علمی و موثر برای این امر بهره جست . دستگاه تصفیه هوای TCL مدل KJ300F-A1 با پروسس هوا طی چهار مرحله ، اقدام به تصفیه آن می نماید . ابتدا با ورود هوا ، گردوغبار و ذرات معلق موجود در آن مانند پر ، مو ، پرز و غیره در فیلتر مشبک به دام می افتند سپس هوا وارد فیلتر ذغال فعال (کربن اکتیو) می شود که با واکنش دادن با مولکول های بو و مواد شیمیایی موجود در هوا از عبور آنها جلوگیری بعمل می آید . در مرحله سوم ، هوا از فیلتر هپا عبور می کند و به سبب ساختار منحصر به فردی که این فیلتر دارد ، کوچکترین ذرات باقیمانده مانند باکتری ها و ویروس ها هم به دام می افتند و ما هوایی خالص و عاری از هرگونه آلایندگی داریم . درپایان یونساز اقدام به افزودن یون اکسیژن به هوای خروجی از دستگاه می نماید که ضمن ایجاد طراوت در هوا ، با اکسیدنمودن پوسته ویروس ها و باکتری ها آنها را نابود ساخته و با بارار نمودن ذرات موجود در هوا موجب رسوب آنها بر روی سطوح می گردد تا با پاک شدن هوا از وجود این ذرات ، مانع از ورودشان به دستگاه تنفسی و برداشته شدن فشار فرآیند حذف آنها از روی دستگاه تنفسی گردد .

برای سهولت کاربری ، دستگاه دارای پنل لمسی می باشد و با روشن شدن دستگاه ، بلافاصله اقدام به کار با دور بالا جهت نمونه گیری از هوا نموده و شاخص کیفیت هوا را با توجه به ذرات معلق موجود در هوا به دو شکل عددی و بصری با سه رنگ آبی به معنای سالم ، سبز به معنای قابل قبول و قرمز به معنای ناسالم به نمایش می گذارد ، در ادامه بصورت خودکار متناسب با میزان آلودگی هوا اقدام به تنظیم دور فن می کند ، با این حال به انتخاب کاربر ، سرعت فن و یا فعالیت یونساز را می توان به صورت دستی نیز تنظیم کرد . برای جلوگیری از تغییر ناخواسته تنظیمات کاربر توسط کودکان و یا افراد متفرقه می توان از قفل کودک بهره برد . جهت جلوگیری از هدررفت انرژی و یا کارکرد بیش از حد نیاز دستگاه پس از ترک محل ، می توان با فعال نمودن تایمر، دستگاه را خاموش کرد  . شب هنگام نیز برای جلوگیری از مزاحمت نوری شاخص کیفیت هوا و کاهش صدای دستگاه ، می توان آن را در حالت شب قرار داد. برای اطمینان از عملکرد صحیح ، دستگاه بطور خودکار با روشن کردن چراغ ، نیاز به تعویض فیلتر ها را به کاربر اعلام می نماید .

از دیگر مزایای این دستگاه می توان به سهولت کاربری ، مصرف انرژی اندک ( 54 وات ) ، صدای کم ( کمتر از 61 دسیبل ) ، طراحی شده برای کار دائم ، وزن کم ( 8.5 کیلوگرم ) ، ابعاد کوچک ، پوشش فضای زیاد ( تا 64 مترمربع ) را می توان برشمرد .

نماد اعتماد الکترونیکی