برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آبمیوه گیری دیجیتال گوسونیک مدل GSJ501

( )

دارای نمایشگر LCD، توان 800 وات و پنج درجه سرعت

Gosonic - گوسونیک

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ501 دستگاهی بسیار مناسب برای مصارف خانگی بوده که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در کمترین زمان ممکن از انواع میوه ها آبگیری نمایید. این دستگاه به علت دارا بودن دهانه ورودی بزرگ به قطر 85 میلی متر، برای آبگیری میوه های درشت و کامل بسیار مفید می باشد.

طراحی خاص و جنس بدنه این دستگاه که ترکیبی از استیل و پلاستیک می باشد باعث زیبایی ظاهری چشم گیری در این محصول شده و در عین حال امکان تمیز کردن آن نیز به راحتی فراهم است.  صفحه LCD تعبیه شده بر روی بدنه این آبمیوه گیری امکان تنظیم راحت تر درجات سرعت را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد. فیلتر داخلی این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده که می توانید در صورت نیاز به راحتی آن را جدا کرده و بدون نگرانی از آسیب دیدن و زنگ زدن، بشویید.

این آبمیوه گیری با کمترین میزان لرزش در حین کار ارائه گردیده که این ویژگی به همراه زیبایی ظاهری سبب محبوبیت بسیار آن شده است. شرکت گوسونیک در کنار این آبمیوه گیری، یک پارچ به گنجایش 1100 میلی لیتربه منظور جمع آوری آب میوه ارائه می دهد که طراحی این پارچ متناسب با طراحی دهانه خروجی دستگاه می باشد.

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ501 دارای تمام ویژگی های یک آبمیوه گیری مناسب برای مصارف روزمره و خانگی می باشد و می تواند تجربه نوشیدن یک آبمیوه طبیعی و لذیذ را برای شما به ارمغان آورد.

  • دارای سیستم ضد چکه
  • دارای 5 درجه تنظیم سرعت
  • دارای سوئیچ ایمنی
  • توان مصرفی 800 وات


گوسونیک یک برند ترکی و مستقر در ترکیه می باشد که در سال 1979 تاسیس شد و همواره در راستای تامین نیازهای زندگی مردم گام برداشته است. این نکته در ذهنیت گردانندگان این شرکت وجود داشته است که زندگی با کیفیت، حق طبیعی و مسلم همه افراد است و بنابراین سعی بر آن داشته اند تا ابتدا در کشور و سپس در کل خاورمیانه به بهترین محصول تبدیل شوند. نگاه موشکافانه مدیران این شرکت در انتخاب و تولید محصولات مناسب همراه با استراتژی مشتری مدار موجب ایجاد رابطه ای مستحکم بین این برند و مشتریانش شده است و این ارتباط با مشتری سبب گشته تا کالاهای تولید شده توسط این برند بر اساس نیاز مشتری گسترش یابند. بر مبنای همین رویکرد و در راستای تلاش در جهت پیشرفت روز افزون، در سال 1996 صادرات این شرکت آغاز شد و برند گوسونیک، به ستاره درخشنده خاورمیانه تبدیل شد. امروزه گوسونیک به یک برند معتبر و قابل اعتماد فعال در خاورمیانه تبدیل شده است و فعالان حوزه این برند دست از تلاش برای بهتر شدن برنداشته و همواره در صدد پیشرفت محصولات این برند بوده اند. گوسونیک امروزه یکی از معتبرترین برند های خاورمیانه در سطح دنیا بوده که با جدید سازی و گسترش محصولات در پی دستیابی به قله کیفیت و رضایت مشتری است. امروزه این شرکت به علت وسعت تولیدات، ساخت برخی از محصولات خود را به کشورهای مختلف از جمله چین واگذار کرده است. ساخت تمامی این محصولات در کشورهای مختلف، تحت لیسانس شرکت گوسونیک می باشد. 

نماد اعتماد الکترونیکی