درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE FR 1901

یخچال فریزر دو قلو بلانتون مدل RE-FR1901: دارای سیستم یخساز و آبسردکن متصل به آب شهری، رده مصرف انرژی A، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم نوفراست، مجهز به پنل لمسی و قفل کودک، طراحی خارق‌العاده با سیستم پلاسما.

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

66 × 66 × 192 سانتی متر
157 کیلوگرم
دوقلو
19+19
5
5
1
7
24 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
A
۲۹۰۱۵۱۰۵۰۰۰۱۲

معرفی یخچال فریزر دو قلو بلانتون مدل RE-FR1901 : 

یخچال فریزر دو قلو بلانوتن مدل 192،1901 سانتی‌متر ارتفاع دارد و با عمق 66 سانتی‌متری و پهنای 66 سانتی‌متری ابعادی مناسب برای یک آشپزخانه متوسط و بزرگ دارد. این یخچال دو قلو قابلیت جدا قرار دادن دارد پس اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است اما به یک یخچال فریزر دو قلو نیاز دارید می‌توانید آنها را در فضاهای مختلف به صورت جداگانه قرار دهید اما از زیبایی آن  باید صرف نظر کنید.

  فضای داخلی یخچال فریزر دو قلو بلانتون مدل RE-FR1901 :

این یخچال فریزر دارای 5 طبقه در قسمت یخچال می‌باشد .به علاوه یخچال از دو کشوی کاربردی برای نگه‌داری میوه و سبزی‌جات برخوردار است. در قسمت فریزر 7 کشو با تنظیم دما و رطوبت مجزا تعبیه شده است. درب یخچال دارای 5 طبقه می‌باشد که قابلیت قرار دادن انواع مواد غذایی و بطری‌ها و تخم‌مرغ و شیشه‌ها را دارد. البته دو طبقه از این طبقات که در اطراف آبسردکن قرار دارند خود شامل 4 بخش کوچک هستند که برای بطری‌ها مناسبند. 

سیستم نوفراست یا بدون برفک : 

در گذشته یخچال فریزرها اغلب دچار برفک زدگی می‌شدند و همین امر وقت و زمان و انرژی زیادی را می‌طلبید تا تمیز شود ومجددا به حالت اولیه بازگردد. این مشکلی بود که همواره خانم‌های خانه‌دار با آن دست و پنجه نرم می‌کردند و به علاوه طول عمر یخچال هم کاهش پیدا می‌کرد. اما این یخچال بلانتون مجهز به سیستم بدون برفک است و با این قابلیت اجازه برفک زدن را به لوله‌های یخچال نمی‌دهد. 

پنل تنظیمات لمسی : 

پنل لمسی یخچال 1901 یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی والبته مدرن در این دستگاه است. خیالتان راحت تمیز کردن این پنل به  سادگی انجام می‌شود و مجهز به قفل کودک است. خطاها و یا اخطارها و میزان دمای یخچال و فریزر را به طور جداگانه بر روی پنل هر یک می‌توانید مشاهده کنید. 

دیگر قابلیت‌های یخچال فریزر دو قلو بلانتون مدل RE-FR1901 :

این یخچال فریزر متصل به آب شهری است. پس همواره شما آب گوارا برای نوشیدن دارید. به علاوه یخساز نیز همواره به شما قالب‌های یخ می‌دهد پس دیگر منتظر یخ بستن جایخی داخل فریزر نباشید. سیستم عیب یاب هوشمند نیز قابلیت بسیار جدید و کاربردی این مدل یخچال بلانتون است که سختی تماس گرفتن و منتظر ماندن در صف انتظار کارشناسان را از بین می‌برد وبه سادگی یک کلیک مشکل یخچال شما را حل می‌کند. 

 

نماد اعتماد الکترونیکی