درباره فروشگاه: بازرگانی آزمایش
تعداد محصولات: 39

یخچال فریزر دو قلوی کلور RNT101 FNT101 سفید کره ای

یخچال فریزر دو قلوی کلور RNT101-FNT101، دارای برد هوشمند، مقاومت در برابر برفک از نوع نوفراست، مصرف انرژی +A، دارای آبسردکن، محفظه چیلر، صفحه نمایش لمسی، فیلتر تصفیه آب، سیستم سرد کننده و انجماد سریع، عیب یاب هوشمند

Clever - کلور

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید کره ای
200 سانتی متر
170 سانتی متر (هر کدام 70 سانتی متر)
185 کیلو گرم
30
LED
3
4
6
6
9
30 ماه گارانتی شرکت کلور
805
+A
موتور BLDC سه عددی، کندانسور مخفی، سیستم جریان هوای سرد چندگانه
325 لیتر فریزر ، 480 لیتر یخچال
LED

یخچال فریزر دو قلوی کلور RNT101-FNT101 دارای رتبه مصرف انرژی A+ بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال 30 فوتی دارای گنجایش 432 لیتری بوده که 242  لیتر گنجایش یخچال و 132 لیتر گنجایش فریزر می باشد. این یخچال برای خانواده های معمولی و پر جمعیت بسیار مناسب است. 

یخچال فریزر دو قلوی کلور RNT101-FNT101 دارای نمایشگر بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می ‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد. یخچال فریزر کلور دارای یک آبسردکن با مخزن بزرگ داخلی نیز می باشد.

یکی از قابلیت های مهم این یخچال فریزر دوقلوی کلور استفاده از سیستم سرمایش دوگانه و فن قدرتمند، در این محصول می باشد. سیستم سرمایش دوگانه به این معنی بوده که یک سیستم سرمایش برای یخچال و سیستم دیگر برای فریزر استفاده می شود؛ این سیستم سرمایش باعث می شود سرما و خنک کنندگی بیشتری در یخچال به وجود آمده و از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری شود. در این محصول از کمپرسورR600a  استفاده شده که باعث بالا رفتن راندمان و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. یکی دیگر از ویژگی های این محصول صدای کم سیستم و موتور آن می باشد.

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی یخچال فیزر دو قلوی کلور، سیستم انجماد سریع مواد غذایی می باشد. این سیستم باعث می شود که مواد غذایی با سرعت زیاد منجمد شوند. در قابلیت انجماد سریع کریستال های یخی سریعتر و با سرعت مناسب در مواد غذایی به وجود می آیند. درنتیجه از آسیب رسیدن به بافت مواد غذایی جلوگیری شده  و در ساختار مواد غذایی تغییر زیادی ایجاد نمی شود. این قابلیت باعث می شود بو، مزه، طروات و تازگی و بسیاری از خواص مواد غذایی حفظ شود؛ و این امر به دلیل به حداکثر رساندن تکثیر میکرو اورگانیسم های می باشد. در واقع می توان گفت که این قابلیت باعث غیر فعال شدن تکثیر میکرو اورگانیسم ها می شود.

یخچال فریزر دو قلوی کلور RNT101-FNT101 دارای برد هوشمند می باشد؛ برد هوشمند وظیفه ی کنترل اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال را دارا می باشد. این برد باعث کنترل بهتر موتور، تنظیم دمای مناسب یخچال و مصرف پایین دستگاه می شود.

این محصول از کلیور مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد. به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به یخچال و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

استفاده از سیستم ذوب برفک اتوماتیک و هوشمند نوفراست در این محصول دلیل جلوگیری از برفک زدگی یخچال و فریزر شده که باعث می شود کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند.

نور داخل یخچال از طریق لامپ LED تامین می شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد؛ بعلاوه این لامپ ها گرمای بسیار کمی نسبت به لامپ های معمولی تولید کرده که باعث می شود اختلالی در سرمایش یخچال ایجاد نکنند.

یخچال فریزر دو قلوی کلور RNT101-FNT101 دارای 4 طبقه داخلی، 3 کشو و 6 طبقه در درب یخچال بوده و دارای 9 کشو و 6 طبقه در درب فریزر می باشد. بعلاوه این یخچال دارای کشویی با تنظیم دما و رطوبت بعلاوه محل نگه داری میوه و سبزیجات می باشد.

از دیگر امکانات این محصول می توان به محفظه چیلر، هشدار باز ماند درب یخچال، موتور BLDC سه عددی، کندانسور مخفی، قفل کودک، بوگیر نانو، سیستم جریان هوای سرد چندگانه، محفظه تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات ، یخ ساز اتوماتیک و یخ ساز دستی اشاره کرد.

 

دلایل اعتماد به ما