برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال و فریزر دوقلو زیرووات مدل Z6I L سفید چرمی

( )

یخچال فریزر دوقلو 28 فوت Z6I زیرووات (ZEROWATT)، تحت لیسانس کمپانی زیرووات ایتالیا، دارای یخچال 15 فوت با آبریز و فریزر 13 فوت با شش کشو و یک طبقه، یخساز اتوماتیک قابل اتصال به آب شهری داخل فریزر و پنل دیجیتال لمسی

تحت لیسانس زیرووات ایتالیا، محصول شرکت پاکشوما

Zero watt - زیرووات

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید چرمی
یخچال 79 و فریزر 85 کیلوگرم
دوقلو
28
1715
یخچال 620 و فریزر 620
یخچال 600 و فریزر 550
LED
5 طبقه و 2 کشو
4
30 دسی بل
آلومینیومی متحرک
1 طبقه
2
کره ای hitech
6
18 ماهه
پاک سرویس
هست
607
A

یخچال فریزر دوقلو زیرووات مدل Z6، مدل تکامل یافته Z4 است که تحت لیسانس کارخانه زیرووات ایتالیا و در سه رنگ سفید، سفید چرمی و اینوکس تولید و به بازار عرضه شده است. لوازم خانگی زیرووات رده مصرف انرژی A دارند که نشان دهنده مصرف بهینه و به صرفه انرژی در این محصولات است.

مشخصات فضای درونی:

طراحی داخلی یخچال زیرووات به گونه ای جادار است که شما می توانید تمام مواد غذایی را کاملا مرتب در یخچال قرار داده و به تمام محتویات داخل یخچال دسترسی داشته باشید. در داخل یخچال علاوه بر پنج طبقه و دو کشو، محلی برای قرار دادن منظم بطری ها و محفظه ای مخصوص میوه های کوچک وجود دارد که به چیدن مرتب مواد غذایی در یخچالتان کمک شایان توجهی می کند. درب یخچال نیز دارای سه طبقه نسبتا بلند و طبقه ای دیگر مخصوص قرار دادن تخم مرغ ها است. آب سرد کن و یا آبریز یخچال هم بر روی درب یخچال قرار گرفته است. یخچال زیرووات مدل Z6 در کل 330 لیتر یا 15 فوت ظرفیت دارد.

werowatt

خرید یخچال فریزر دوقلو به شما این امکان را می دهد تا ضمن ست بودن یخچال و فریزر و شباهتشان از نظر ظاهری، در صورت لزوم یخچال و فریزر را به صورت جدا از هم در آشپزخانه تان قرار دهید. پهنای فریزر زیرووات کمی از یخچال آن کم تر است. از این رو این مدل های دوقلوی زیرووات برای کسانی که به فضای فریزر کم تری به نسبت یخچال نیاز دارند مناسب می باشد. فریزر مدل Z6 با یک طبقه، شش کشو و دو طبقه بر روی درب، فضای مناسبی را در اختیارتان قرار می دهد. گنجایش فریزر زیرووات 277 لیتر یا 13 فوت است. در داخل فریزر، محفظه یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال مستقیم به آب شهری قرار دارد. این ویژگی، یخچال فریزر دوقلو Z6 زیرووات را از مدل قبلی آن، یعنی Z4  متمایز می کند.

فریزر زیرووات دارای محفظه Vita Fresh است که قابلیت تازه نگاه داشتن گوشت و ماهی و همچنین میوه و سبزیجات به مدت طولانی برای حفظ خواص و تازگی مواد غذایی را دارد. برای استفاده از این قابلیت باید دما و رطوبت این کشو فریزر را مطابق با نیاز خود تنظیم نمایید. همچنین قابلیت انجماد سریع یا Super Freez، با پایین آوردن سریع دما به منجمد شدن سریع تر مواد غذایی در فریزر کمک می کند تا شکل ظاهری مواد و ارزش غذایی آن حفظ شود. از دیگر مشخصات یخچال و فریزر Z6 زیرووات می توان به سیستم سرمایش سه گانه، سیستم کنترل هوشمند، و کمپرسور اینورتور Hitech کره ای دیجیتال اشاره کرد.

zero watt

مشخصات ظاهری:

بر روی یخچال و فریزر زیرووات دو پنل عمودی با صفحه لمسی قرار گرفته که میتوان به وسیله ی آن، تنظیمات مورد نظر را بر روی دستگاه اعمال نمود. با باز کردن درب یخچال، یک چراغ LED فضای درونی را روشن می کند. در صورتی که درب یخچال یا فریزر باز بماند، آلارم ملایمی باز ماندن آن را به شما اطلاع می دهد. دستگیره ی آلومینیومی قرار گرفته بر روی درب یخچال و فریزر به صورت متحرک و کاملا ارگونومیک طراحی شده است تا به باز و بسته کردن آسان درب کمک کند.

یخچال فریزر دوقلو جدید زیرووات با ظرفیت 28 فوت، ظاهر زیبا، فضای مناسب و امکاناتی که برای نگهداری مواد غذایی در اختیارتان قرار می دهد، انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که به کارایی و زیبایی لوازم خانگی خود اهمیت می دهند.

نماد اعتماد الکترونیکی