درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE FR 1802

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR1802: با گنجایش 183 لیتر، 32 فوت، دارای سیستم بدون برفک یا نوفراست، بسیار جادار، مناسب خانواده های متوسط تا پرجمعیت، نمایشگر لمسی مجهز به قفل کودک، سیستم گردش هوای اختصاصی در هر کشو فریزر، سیستم عیب یاب هوشمند، رده مصرفی A و بسیار کم مصرف.

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

70 × 66 × 193 سانتی متر
193 سانتی متر
66 سانتی متر
70 سانتی متر
66 کیلوگرم
دوقلو
32
سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم گردش هوای اختصاصی در هر کشوی فریزر، دارای یخساز دستی پرتابل
7 عدد
4 عدد
1 عدد
7 عدد
24 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
183 لیتر
A
سفید/نقره ای
2901510500432
لمسی

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR1802 یک یخچال فریزر از نوع دوقلو و بسیار جادار می‌باشد. حجم کلی این یخچال فریزر بلانتون 183 لیتر معادل 32 فوت است. رده مصرف انرژی در این یخچال فریزر دوقلو A را نشان می‌دهد که مصرف بسیار پایینی می‌باشد.

در ادامه به سایر ویژگی های این دستگاه میپردازیم:

ابعاد و گنجایش یخچال فریزر بلانتون مدل RE-FR1802 :

این یخچال فریزر 193 سانتی‌متر ارتفاع، 66 سانتی‌متر پهنا و 70 سانتی‌متر عمق دارد. با توجه به این ابعاد این یخچال فریزر با وجود دوقلو بودن یخچال خیلی بزرگی نیست و در اکثر آشپزخانه‌ها جا می‌گیرد. 

این یخچال دارای 7 طبقه یخچال و 7 کشو برای فریزر است. در قسمت یخچال دو کشو برای نگه‌داری میوه و سبزی‌جات نیز تعبیه شده است.

هر یک از کشوهای فریزر سیستم گردشی هوای مخصوص به خود را دارند و برخی انجماد بیشتر و برخی کمتری را برای مواد غذایی ایجاد می‌کنند. 

سیستم نوفراست یا بدون برفک :

این یخچال فریزر به المنت‌های قدرتمند و اتومات برای آب شدن برفک‌ها مجهز شده است. برفک بستن یخچال و فریزر معایبی را برای آن ایجاد می‌کند از جمله اینکه مانع از نفوذ کامل هوای سرد و خنک لوله‌ها به یخچال می‌شود و همین امر به مرور کارکرد یخچال را کاهش می‌دهد.

سیستم انجماد سریع فریزر:

برای منجمد شدن یا خنک کردن فوری مواد غذایی این یخچال فریزر از سیستم انجماد سریع برخوردار است که ظرف مدت زمان کوتاهی دمای مواد غذایی را کاهش داده و در مرحله بعد آنها را منجمد می‌کند. می‌توانید برای خنک کردن فوری نوشیدنی خود مدت کوتاهی آن را در فریزر قرار دهید و قبل از رسیدن به نقطه انجماد خارج کرده و نوش جان کنید. 

سیستم عیب‌یاب هوشمند :

این یخچال فریزر به طور هوشمند عیب‌های داخلی را تشخیص داده. از طریق خطاهایی که بر روی صفحه نمایشگر لمسی نمایانگر می‌شود نوع مشکل ایجاد شده را به شما تذکر می‌دهد تا شما در جهت رفع آن اقدام کنید.

ضمنا نمایشگر لمسی تنظیمات یخچال به قفل کودک نیز مجهز شده است و نگرانی را بابت اینکه کودک شما تنظیمات را تغییر دهد از بین می‌برد. 

نماد اعتماد الکترونیکی