بخرید و 155,820 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 434
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

پلوپز چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-3082

پلو پز 11 کاره ناسا الکتریک مدل NS-3082 با 11 برنامه پخت و توان مصرفی 760 وات

دارای سبد بخارپز، 4 عدد قالب ماست بندی، کفگیر، ملاقه و پیمانه 

Nasa electric - ناسا الکتریک

44,520,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل ضد زنگ و پلاستیک مقاوم
11 برنامه پخت
760
آلومنیوم با پوشش نچسب
پلوپز _ آرام پز _ گرم نگهدارنده
4.5

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که پلوپز ناسا الکتریک مدل 3082 دارد، قابلیت گرم کردن مجدد reheat است. این قابلیت شما را از شر خوردن غذاهای سرد راحت می‌سازد و در زمانی کوتاه غذا را گرم خواهد کرد. ظرف یا قابلمه داخل محفظ، از جنس آلومنیوم با پوشش دولایه نچسب DAIKIN می‌باشد. این روکش درجه بندی هم دارد و متناسب با درجه آن می‌توان حجم مواد غذایی را کنترل نمود. مجهز بودن به تایمر تاخیر از دیگر ویژگی‌های کاربردی پلوپز 3082 است، که تا 24 ساعت قابلیت تنظیم را دارد. همچنین قابلیت گرم نگهدارنده نیز در این دستگاه حضور داشته که تا 12 ساعت فعال می‌باشد. 

دیگچه در این پلوپز قابلمه‌ای است از جنس آلومنیوم با روکش دولایه دایکین DAIKIN که یکی از بهترین جنس‌ها برای پخت و پز می‌باشد. در واقع روکش دو لایه دایکین از چسبیدن و ته گرفتن مواد غذایی به کف دیگچه جلوگیری می‌کند. همچنین در مقابل حرارت و شستشوی مداوم مقاومت بسیار زیادی دارد. البته بهتر است برای جلوگیری از خط و خراش برداشتن کف پلوپز، از کفگیر و ملاقه‌های پلاستیکی استفاده شود. ظرفیت دیگچه از دیگر ویژگی‌های مهم پلوپز ناسا الکتریک است، که برابر 4.5 لیتر می‌باشد. این ظرفیت برای 12 نفر در نظر گرفته شده و از این رو می‌توان برای مهمانی و گروه‌های متوسط تا بزرگ از آن استفاده کرد.

بر روی دیگچه و کل محفظه، یک درب بزرگ و کمی سنگین قرار گرفته است، که پوشش داخلی آن از جنس آلومنیوم می‌باشد و از طراحی ضد سر ریز برخوردار است. این درب آلومنیومی از سر ریز شدن مواد غذایی داخل دیگچه جلوگیری می‌کند. همچنین یک واشر پلاستیکی در اطراف ورقه آلومنیومی مشاهده می‌گردد، که به چفت و جور شدن درب و محکم‌تر بسته شدن آن کمک می‌کند. ورقه آلومنیومی ضد سر ریز و واشر توسط درب پلاستیکی مشکی رنگ محاصره شده‌اند. 

بدنه خارجی درب به جز دکمه باز کردن درب و اطراف سوپاپ اطمینان، یکپارچه از پلاستیک بوده و مشکی رنگ است. این سوپاپ اطمینان برای تخیله کردن بخار اضافی به کار می‌رود و از طریق دریچه‌های متعددی که برایش در نظر گرفته شده بخار اضافی داخل دیگچه خارج می‌شود

نماد اعتماد الکترونیکی