بخرید و 179,550 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 438
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

پلوپز آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3074

پلوپز_آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3074 با توان مصرفی 1000 وات مناسب برای پخت کیک، سوپ، خورشت، سرخ کردن، ته دیگ و بخارپز کردن ماهی و سبزیجات

 

Nasa electric - ناسا الکتریک

51,300,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل و پلاستیک
17 برنامه پخت
1000
آلومنیوم با پوشش نچسب
5
پلوپز_آرام پز
مشکی و نقره‌ای

ظرفیت 5  لیتر که برای این پلوپز-آرام پز در نظر گرفته شده، NS-3074 را به وسیله‌ای مناسب برای خانواده پرجمعیت تبدیل کرده است. موتور قدرتمندی با توان 1000 وات کنترل کردن این مجموعه را بر عهده دارد. پوشش سرامیکی پلوپز چند کاره ناسا الکتریک NS-3074 و قابلیت جدا شدن آسان، شستشوی راحت آن را میسر ساخته است. کنترل پنل لمسی و ارائه کردن برنامه‌های پخت متعدد مژده چند کاره بودن پلوپز را به شما می‌دهند.

در قسمت جلویی دستگاه یک کنترل پنل دیجیتالی حضور دارد، این کنترل پنل لمسی بوده و از نوع MO TOUCH می‌باشد. این فناوری لمسی از وضوح و شفافیت بالای نمایشگر برخوردار است و عملکرد سریعی دارد و با یک لمس ساده می توان عملکردهای مختلف را فعال کرد. زمانی که دستگاه روشن می‌شود، نمایشگر و آیتم‌های مختلف آن به رنگ زرد درمی‌آیند و در کنار رنگ مشکی پنل درخشش بیشتری هم خواهد داشت. آیکون‌هایی که بر روی کنترل پنل قرار گرفته‌اند، عملکرد لمسی دارند و شامل عملکرد خاموش/روشن، عملکرد Preset، درجه حرارت temp ، تنظیم ساعت hr، تنظیم دقیقه min، پخت برنج rice، منو menu، استارت start می شوند. در بالا نیز تایمر یا زمان پخت نیز به همان رنگ زرد نمایش داده می‌شود.

نماد اعتماد الکترونیکی