درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001

پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001: ظرفیت 10 نفره، دارای نمایشگر لمسی دیجیتال، مجهز به زمان سنج، دارای 20 برنامه‌ی پخت

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ خرید
پیمانه ماست، سبد سرخ کن
10 نفره
تفلون نچسب
آلومینیوم
PR-020901
سفید، مشکی

معرفی پلوپز و مولتی کوکر دیجیتال بلانتون مدل RC2001
پلوپز بلانتون مدل RC2001 یک پلوپز چند کاره است که علاوه بر طبخ برنج قابلیت پخت انواع خورش، دسر، مربا، و حتی کیک را دارد. این پلوپز یک کاسه تفلون نچسب دارد که به راحتی برای شما برنج را قالبی در می‌آورد و برای ته دیگ طلایی و برشته هم می‌توانید تنظیمات را انجام بدهید.

برنامه‌های پخت پلوپز بلانتون:
همانطور که گفتیم این دستگاه قابلیت پخت 20 نوع غذا را دارد و با لمس هر کدام از برنامه‌های پخت که بر روی نمایشگر لمسی دیجیتال قرا ر گرفته است تنظیمات به طور اتومات برای غذای مورد نظر اعمال می‌شود، البته این دستگاه قابلیت تنظیم دستی زمان و دما را نیز دارد واز طریق فلش‌هایی که با علامت> و< نمایانگر است می‌توانید زمان را کم و زیاد کنید. دکمه منو که با حروف لاتین نوشته شده برنامه‌ها را در خود جای داده و با لمس آن می‌توان هر برنامه‌ای که مدنظرتان است را تنظیم نمایید.

جمع بندی:
این پلوپز دیجیتال یکی از محصولات کار راه انداز برای آشپزخانه است وبه راحتی ظرف مدت زمانی کوتاه می‌تواند برای شما یک غذای خوش طعم و لذیذ را آماده کند. پوشش نچسب تفلون از چسبیدن مواد غذایی به انتهای ظرف جلوگیری می‌کند و با استفاده از زمان سنج می‌توان زمان را تنظیم کرد. پلوپز RC2001 همچنین یک سبد مخصوص سرخ کن نیز دارد که می‌توانید با استفاده از آن سیب زمینی و مرغ و هر آنچه که نیاز آشپزی شماست سرخ کنید. از ویژگی‌های جالب این پلوپز قابلیت زدن ماست است که یک پیمانه ماست هم همراه پلوپز ارائه می‌شود.

نماد اعتماد الکترونیکی