برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سرخ کن و هواپز سام مدل AF 3400 BK

( )

سرخ کن و هواپز سام (SAM) مدل AF-3400 BK با قابلیت سرخ کردن مواد غذایی با کمترین میزان روغن و با استفاده از هوای داغ تا 200 درجه سانتی گراد و دارای صفحه نمایش دیجیتال

SAM - سام

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

350 * 300 * 200 میلی‌متر
3/4 لیتر
1500
پلاستیک
استیل
60 دقیقه ای

سرخ کن و هواپز(Air Frayer) سام مدل AF-3400 BK دستگاهی است که با توجه به نوع عملکرد و امکاناتی که دارد، می تواند تا حد بسیار زیادی به سهولت در امر پخت و پز خانگی کمک نماید. مزیت برجسته­ ای که این دستگاه نسبت به انواع دیگر سرخ کن ها دارد، این است که با استفاده از سرخ کن و هواپز سام مدل AF-3400 BK شما می توانید میزان روغن مصرفی خود را تا حد ممکن کاهش دهید و علاوه بر تضمین سلامت غذا، مطمئن باشید که مواد غذایی شما با بالاترین کیفیت پخته و برشته خواهند شد. این مزیت به علت قابلیت سرخ کردن و برشته شدن موادغذایی به وسیله هوای داغ و تا 200 درجه سانتی گراد می­ باشد.

سبد 3/4 لیتری در سرخ کن و هواپز سام مدل AF-3400 BK به شما این امکان را می دهد تا در هر بار استفاده بتوانید مقدار مناسبی از مواد غذایی را با کم­ترین میزان روغن، طبخ نمایید. محفظه پخت این سرخ کن و هواپز از جنس استیل بوده که به عمر مفید دستگاه می­ افزاید. از دیگر ویژگی های کاربردی این سرخ کن و هواپز، دارا بودن تایمر(زمان سنج) 60 دقیقه ای است که با استفاده از آن می­توانید بسته به نیاز خود و نوع موادغذایی، زمان پخت را تنظیم نمایید. صفحه نمایش دیجیتال قرار گرفته روی دستگاه، سهولت استفاده از آن را فراهم ساخته است. از دیگر ویژگی های سرخ کن و هواپز سام مدل AF-3400 BK می ­توان به خروجی بخار تعبیه شده در دستگاه، سیستم قطع کن خودکار و فن پر سرعت آن اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی