برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل نوکیا مدل N 3310

( )

گوشی موبایل کلاسیک نوکیا 3310 دو سیم کارت

 Nokia N 3310 Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

NOKIA - نوکیا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

گوشی کلاسیک دو سیم کارت نوکیا 3310 برای کاربرانی که توقع زیادی از تلفن همراه خود ندارند با قیمتی پایین در سال 2017 معرفی و عرضه شد. به طور معمول متقاضیان این گوشی ها افرادی هستند که بیشترین استفاده شان از تلفن همراه برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه است.

Nokia 3310

سیاست جدید نوکیا برای بازگشت به بازار استفاده از همان نام های قدیمی برای گوشی های جدید خود می باشد. نوکیا 3310 نام یکی از گوشی های قدیمی پر طرفدار تولید شده در سال 2000 نوکیا است که به تازگی با ظاهر جدید خود به همان نام و با پسوند 2017 روانه ی بازار شده است و هنوز بعد از 17 سال طرفداران زیادی دارد. کمپانی فنلاندی نوکیا برای فروش بیشتر خود از دو امتیاز ویژه، یعنی تجربه و نوستالژی استفاده کرده است. طراحی ظریف و باریک، نمایشگر بزرگ، صفحه کلید نرم و استفاده از رنگ هایی شاد و متنوع در طراحی آن، از ویژگی هایی است که در گوشی نوکیا 3310 سال 2017 خودنمایی می کند.

نوکیا 3310

گوشی نوکیا 3310 با پشتیبانی از دو سیم کارت در سایز اصلی دارای صفحه کلیدی نرم است که تایپ و ارسال پیام را سریع و ساده تر می سازد. صفحه کلید دارای حروف فارسی اختصاصی برای کاربران فارسی زبان است. این گوشی خوش دست چیزی حدود 79 گرم وزن دارد.

صفحه نمایش نوکیا 3310 دارای نمایشگر 2.4 اینچی از نوع LCD است که با استفاده از فناوری TFT ساخته شده است. این نمایشگر با تراکم پیکسلی 167 پیکسل بر اینچ می تواند 256 هزار رنگ را نمایش دهد.

نوکیا 3310

گوشی نوکیا 3310 دارای باتری لیتیوم یونی 1200 میلی آمپری است که با توجه به نمایشگر کم مصرف آن چیزی حدود 22 ساعت مکالمه و یا چند روز آماده به کار را پاسخگو می باشد که این موضوع برای کسانی که از این گوشی به عنوان گوشی دوم خود استفاده می کنند بسیار مفید است.

این گوشی دارای یک دوربین با کیفیت 2 مگاپیکسل با قابلیت فیلم برداری مجهز به فلش LED می باشد. حافظه داخلی این گوشی برای ذخیره 100 مخاطب کافی است. این گوشی همچنین دارای پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت می باشد.

از ویژگی های دیگر این گوشی می توان به قابلیت پشتیبانی از شبکه EDGE، دارا بودن برنامه آب و هوا و بازی های پیش فرض، اسپیکر قدرتمند، چراغ قوه ، بلوتوث نسخه 3 و دارا بودن رادیو FM اشاره کرد.

games

نماد اعتماد الکترونیکی