موبایل نوکیا مدل N 230

( )

گوشی موبایل کلاسیک نوکیا 230 دو سیم کارت

Nokia N 230 Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

NOKIA - نوکیا

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

گوشی کلاسیک دو سیم کارت نوکیا 230 برای کاربرانی که توقع زیادی از تلفن همراه خود ندارند با قیمتی پایین معرفی و عرضه شد. به طور معمول متقاضیان این گوشی ها افرادی هستند که بیشترین استفاده شان از تلفن همراه برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه است.

گوشی نوکیا 230 با پشتیبانی از دو سیم کارت در سایز اصلی دارای صفحه کلیدی نرم است که تایپ و ارسال پیام را سریع و ساده تر می سازد. صفحه کلید دارای حروف فارسی اختصاصی برای کاربران فارسی زبان است. این گوشی خوش دست چیزی حدود 92 گرم وزن دارد.

صفحه نمایش نوکیا 230 دارای نمایشگر 2.8 اینچی از نوع LCD است که با استفاده از فناوری TFT ساخته شده است. این نمایشگر با تراکم پیکسلی 143 پیکسل بر اینچ می تواند 64 هزار رنگ را نمایش دهد.

گوشی نوکیا 230 دارای باتری لیتیوم یونی 1200 میلی آمپری است که با توجه به نمایشگر کم مصرف آن چیزی حدود 23 ساعت مکالمه و یا چند روز آماده به کار را پاسخگو می باشد که این موضوع برای کسانی که از این گوشی به عنوان گوشی دوم خود استفاده می کنند بسیار مفید است.

این گوشی دارای یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی با کیفیت 2 مگاپیکسل با قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 240 × 320 و سرعت 15 فریم بر ثانیه مجهز به فلش LED می باشد. حافظه داخلی این گوشی برای ذخیره 100 مخاطب کافی است. این گوشی همچنین دارای پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت می باشد.

از ویژگی های دیگر این گوشی می توان به قابلیت پشتیبانی از شبکه 2G، چراغ قوه ، بلوتوث نسخه 3 و دارا بودن رادیو FM اشاره کرد.

دلایل اعتماد به ما