بخرید و 106,225 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 443
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مخلوط کن و آسیاب ناسا الکتریک مدل NS-1962

مخلوط کن و آسیاب ناسا الکتریک مدل NS-1962 با محدوده توان مصرفی 500 تا 800 وات 

دارای 2 سطح سرعت

Nasa electric - ناسا الکتریک

30,350,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل ضد زنگ و پلاستیک نشکن ABS
500 تا 800 وات
استیل ضد زنگ
دو کاره - مخلوط‌کن و آسیاب
مشکی

موتور قدرتمند تعبیه شده برای این مخلوط کن دارای توان 800 واتی می‌باشد و از قدرت و سرعت مناسبی بهره می‌برد. قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح 1 و 2 یا همان کم و زیاد را دارد، هر یک از این سرعت‌های انتخابی بر روی عملکرد دستگاه تاثیر گذاشته و سرعت مخلوط کردن و آسیاب کردن مواد را افزایش یا کاهش می‌دهند.

پارچ مخلوط کن این محصول از شیشه نشکن بوده و علاوه بر زیبایی ظاهری که دارد، از کیفیت و استحکام بالایی نیز برخوردار است. درپوش و دریچه شکرریز و دسته نگهدارنده از ویژگی‌هالی ظاهری برجسته این مخلوط کن به شمار می‌روند. همچنین آسیابی که به همراه این مخلوط کن عرضه می‌شود از ظرفی 0.5 لیتری از جنس پلاستیک تشکیل شده که در نوع خودش بهترین است. تیغه‌های به کار رفته در این مخلوط کن و آسیاب از جنس استیل ضد زنگ بوده و از سرعت و قدرت بالایی در برش دادن و خرد کردن و مخلوط نمودن مواد غذایی دارند.

پیچ ولومی یا همان دکمه انتخابگر چرخان که بر روی بدنه دستگاه مشاهده می‌شود، برای تنظیم نمودن سرعت دستگاه به کار می‌رود. این دکمه قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح کم و زیاد را فراهم آورده است. یک چراغ LED در کنار سرعت انتخابی روشن خواهد شد، که شما را از سطح سرعت مخلوط کن مطلع می‌سازد. پایه‌هایی که در زیر بدنه اصلی دستگاه قرار گرفته‌اند، از نوع ضد لغزش بوده و حتی به هنگام استفاده از بالاترین سرعت دستگاه نیز خبری از تکان خوردن و حرکت مخلوط کن نیست.

کی از عملکردهای ویژه مخلوط کن ناسا الکتریک NS-1963 عملکرد پالس می‌باشد. این قابلیت در واقع برای یک لحظه از حداکثر سرعت و توان موتور بهره می‌برد. زمانی از این عملکرد استفاده می‌شود، که مواد داخل پارچ سفت و سخت یا یخی باشد. یا اینکه مواد داخل پارچ غلیظ و حجیم بوده؛ چرا که برای ترکیب کردن مواد سخت به قدرت بیشتری نیاز است.

نماد اعتماد الکترونیکی