درباره فروشگاه: راک
تعداد محصولات: 29
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آسیاب مخلوط کن برینا مدل BBG 301

آسیاب مخلوط کن برینا مدل BBG 301 از جنس استیل، توان مصرفی 550 وات، ظرفیت پارچ 1.5 لیتر، تعداد تنظیمات 2 سرعته، جنس تیغه استیل ضد زنگ، شیشه مرغوب برای آماده سازی ایمن سوپ گرم و نوشیدنی‌‌‌‌های سرد و مجهز به قفل کودک.

Brina - برینا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

80×170×170 میلی متر
4.5 کیلوگرم
استیل ضدزنگ
90 سانتی متر
550 وات
استیل ضد زنگ
1.5 لیتر
شیشه مقاوم
تعداد تنظیمات 2 سرعته
سیلور

آسیاب مخلوط کن برینا مدل BBG 301 از جنس بدنه استیل ضد زنگ است که تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود این محصول در ابعاد 380×170×170 میلی متر و وزن 4.5 کیلوگرم می باشد. توان مصرفی در این محصول 550 وات است که مناسب برای مصارف خانگی می باشد. 

این مخلوط کن دارای یک ولوم چرخشی برای تنظیم  سرعت دستگاه در دو وضعیت و استفاده از عملکرد ضربه ای یا پالس می باشد. همچنین دارای یک کلید فشاری برای خرد کردن یخ در آن تعبیه شده است.  گفتنی است این مخلوط کن دارای پارچ شیشه ای شفاف مقاوم با ظرفیت 1.5 لیتر می باشد که می توانید عملکرد مخلوط شدن مواد را مشاهده کنید. 

این محصول برای مخلوط کردن مواد غذایی مختلف، مایعات، سس و خرد کردن یخ مناسب می باشد. تیغه داخلی مخلوط کن از جنس استیل ضد زنگ است. درب پلاستیکی که روی دهانه پارچ قرار گرفته از پاشیدن مواد داخل پارچ به بیرون جلوگیری می کند.

از مزیت های خیلی مهم این محصول این است که دارای یک آسیاب جهت آسیاب کردن خشکبار، قهوه، زعفران و ... می باشد در ضمن پایه هایی در زیر بدنه این دستگاه تعبیه شده است که از لغزش و حرکت کردن آن جلوگیری می کند.

نماد اعتماد الکترونیکی