برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین ظرفشویی رومیزی سام مدل DW T1305 W

( )

ماشین ظرفشویی سام (SAM) مدل DW-T1305W با ظرفیت 6 نفر و 6 برنامه عملکرد، دارای قابلیت شست و شوی کریستال، شست و شوی اقتصادی و شست و شوی سریع

SAM - سام

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
430 میلی متر
550 میلی متر
500 میلی متر
27 کیلوگرم
6 نفر
رومیزی
6
دارای برنامه شست و شوی اقتصادی و شست و شوی کریستال

ماشین های ظرفشویی رومیزی، معمولاً بهترین گزینه برای آشپزخانه هایی با فضای محدود و یا خانواده های کم جمعیت هستند. تاکنون این نوع ماشین ظرفشویی، در ظرفیت های متنوع و با ویژگی های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند. ماشین ظرفشویی رومیزی سام مدل DW-T1305W با ظرفیت 6 نفر، یکی از محصولات شرکت سام است. این ماشین ظرفشویی رومیزی، دارای 6 برنامه شست و شو است که به راحتی از طریق دکمه های روی دستگاه قابل انتخاب و تنظیم هستند که برنامه شست و شوی کریستال، شست و شوی اقتصادی و شست و شوی سریع را نیز شامل می شود.  همچنین این ماشین ظرفشویی دارای برنامه مخصوص استفاده از قرص نیز می باشد. جنس بدنه داخلی ماشین ظرفشویی رومیزی سام مدل DW-T1305W از استیل بوده و بدنه بیرونی آن از پلاستیک مقاوم و مرغوب ساخته شده است. این ماشین ظرفشویی مجموعاً دارای یک سبد شست و شوی اصلی و یک سبد مجزا برای قاشق و چنگال می باشد.

در مجموع، ماشین ظرفشویی سام مدل DW-T1305W یک ماشین ظرفشویی کم مصرف و با کیفیت است که می تواند نیاز شما را به این وسیله در آشپزخانه منزلتان به خوبی رفع نماید.

نماد اعتماد الکترونیکی