ماشین ظرفشویی 6 نفره رومیزی هاردستون مدل DWM 0601 سفید

( )

ظرفشویی 6 نفره رومیزی هاردستون (Hardstone) مدل 601 با رتبه مصرف انرژی +A، دارای 7 برنامه شست و شو، صفحه نمایشگر و دکمه های لمسی، دارای قفل کودک

Hardstone - هاردستون

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
834mm
550mm
545mm
49db
+A
رومیزی
7
سبد تاشو مخصوص قرارگیری لیوان و فنجان

ماشین ظرفشویی 601 هاردستون از سری ماشین های ظرفشویی کم حجم و رومیزی است که به راحتی در تمام آشپزخانه ها و بدون نیاز به ایجاد تغییر در کابینت ها جای گرفته و با بقیه وسایل آشپزخانه ست می شود. این ماشین ظرفشویی 6 نفره است و برای خانواده های کم جمعیت مناسب می باشد. ظرفشویی 601 هاردستون بسیار کم مصرف و بصرفه است و از این بابت با محصولات مشابه قابل قیاس نیست.

این ماشین ظرفشویی دارای 7 برنامه از پیش تعریف شده است که تمامی نیازهای شما را پیش بینی کرده  و دیگر نیازی به اعمال تنظیمات دستی نمی باشد. دارا بودن قفل کودک نگرانی شما را برای استفاده از دستگاه در هنگام حضور کودکان برطرف می نماید. پنل تنظیمات به همراه دکمه های لمسی نیز در جلو دستگاه قرار گرفته است. 

ظرفشویی 6 نفره هاردستون دارای یک طبقه در پایین مخصوص قرار گرفتن بشقاب ها و یک نیم طبقه ی تاشو در بالا مخصوص شست و شوی فنجان و لیوان هاست. ظرفیت داخلی دستگاه به گونه ای است که امکان شست و شوی قابلمه هم در آن وجود دارد. علاوه بر این، سبدی پلاستیکی مخصوص قرار دادن و شست و شوی قاشق، چنگال و چاقو نیز وجود دارد که این ظروف را از باقی ظروف جدا کرده و دسترسی به آن را آسان می نماید.

موتور این دستگاه بسیار کم صدا بوده و هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی نماید. این ماشین ظرفشویی با رتبه مصرف انرژی +A، بسیار بهینه بوده و هزینه های تحمیلی برق را در منزلتان به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

ظرفشویی 6 نفره رومیزی هاردستون با ابعاد کوچک، مصرف بهینه آب و برق و همچنین قیمت مناسب، انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال ظرفشویی کم جا و با کارایی بالا هستند.

دلایل اعتماد به ما