درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سینک استیل روکار بلانتون مدل KS3150L/R

سینک استیل روکار بلانتون مدل KS3150L/R: نحوه نصب سینک: روکار، جنس استیل، فانتزی و طرح دار، دولگنه، داری سیفون معمولی ، عمق لگن 20 سانتی‌متر

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

120*60 سانتی متر
عمق لگن 20 سانتی متر
دارای دو لگن چپ وراست، طرح فانتزی، سیفون معمولی، دارای تخته گوشت وسبد، قطر ورق 8.0
استیل
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
PR-021338
روکار

معرفی سینک استیل روکار بلانتون مدل KS3150L/R

سینک ظرفشویی یکی از لوازم اصلی و ضروری برای هر آشپزخانه است. اگر در انتخاب سینک ظرفشویی دقت کافی نداشته باشید و سینک باکیفیتی خریداری نکنید باید خیلی زود به بازار رفته و مجددا یک سینک جدید خریداری کنید و زحمت نصب آن را بر خود هموار نمایید. سینک روکار بلانتون مدل KS3150L/R یکی از سینک‌های باکیفیت از خانواده بلانتون است. سینکی تمام استیل و مقاوم که نه زنگ می‌زند و نه تغییر شکل می‌دهد. استحکام بالای این محصول مانع از ضرب دیدگی و دفرمه شدن سینک می‌شود. ابعاد سینک ظرفشویی بلانتون برابر 120*60 سانتی‌متر است و بر روی کابینت‌ها قابل نصب است. در ادامه به سایر ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم:

طراحی سینک روکار بلانتون

این سینک دارای طراحی فانتزی است، قرار گرفتن دو خط عمودی بر روی بدنه، آن را از حالت سادگی خارج کرده اما در عین حال طراحی شلوغی هم ندارد که کاربر را دلزده کند. سینک بلانتون دارای دو لگن در ابعاد مساوی در قسمت چپ و راست است. عمق لگن‌ها 20 سانتی‌متر است و به راحتی می‌توان داخل آن مقدار زیادی از ظروف را قرار داده و شست‌وشو کرد. همچنین می‌توان از آن برای شستشوی میوه و سبزی‌جات به عنوان لگن استفاده کرد. اگر کف لگن‌ها را نگاه کنید یک طراح انحنا مانند در کف می‌بینید که همین یک طراحی جدید در سینک ظرفشویی است که قبلا کاملا یکدست و صاف طراحی می‌شدند. 

جمع بندی:

اگر می‌خواهید یک سینک ظرفشویی با قیمت مناسب و مقاومت بالا تهیه کنید که در آن از استل مرغوب اتفاده شده و با دارا بودن دو لگن 20 سانتی‌متری در چپ و راست فضای زیادی برای شستشو در اختیارتان قرار دهد سینک استیل روکار بلانتون مدل KS3150L/R پیشنهاد وسوسه برانگزی برای شما خواهد بود.

نماد اعتماد الکترونیکی