سینک ظرفشویی بیمکث Bimax روکار مدل BS 516

( )

سینک ظرفشویی بیمکث مدل BS 516، طرح نیمه فانتزی از نوع سینکهای گروه استیل و روکار، طول سینک 1000 میلی متر و عرض آن 600 میلی متر با عمق 150 میلیمتر، جنس سینک از استنلس استیل همراه با دو لگن  و سینی، طراحی شده جهت تخلیه فوری با زیراب دایره ای

Bimax - بیمکث

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

انتخاب لوازم زیبا برای آشپزخانه تاثیر بسزایی در ایجاد یک جو آرامش‌بخش دارد که از کار کردن در آن لذت خواهید برد. کابینت‌ها، سینک ظرف‌شویی، گاز و هود از ضروری‌ترین لوازمی هستند که در آشپزخانه‌ی هر خانه‌ای به آن‌ها نیاز خواهید داشت. پس با یک انتخاب هوشمندانه و ایده آل در زیباسازی آشپزخانه خود قدم بردارید. «سینک بیمکث مدلBS516 روکار» ساخته شده از استیل ضدزنگ و دارای طراحی بسیار زیبا قطعا زینت‌بخش آشپزخانه شما خواهد بود. این سینک به‌صورت روکار طراحی شده، ویژگی مهم این سینک دارا بودن سرریز سینی است. سرریز سینی باعث می‌شود تا آب موجود در سینی سینک از حفره‌های موجود در کناره‌ی آن خارج شود. سینک بیمکث دارای یک سیفون از نوع معمولی بوده و می‌توانید با فشار دادن آن مانع از خروج آب به فاضلاب شوید. با این کار قادر هستید سبزیجات و میوه را در آب شناور کرده و بشویید. بیمکث یک برند معتبر است که با تولید لوازم آشپزخانه از جمله هود، گاز رومیزی و سینک ظرفشویی پا به عرصه رقابت با سایر تولیدکنندگان پرداخته و در مدت زمانی کوتاه توانسته توجه مصرف‌کنندگان بسیاری را به خود جلب کند.

انتخاب درست یک سینک ظرفشویی ، بستگی زیادی به فضایی که در آشپزخانه در اختیار شماست دارد.  ما زمان زیادی را در آشپزخانه صرف می‌کنیم ، در نتیجه انتخاب درست یک سینک ظرفشویی برای خانه اهمیت زیادی پیدا می کند. انتخاب سینک آشپزخانه کار سختی است. این انتخاب زمانی سخت تر می شود که محدودیت هایی برای قرار گیری سینک ظرفشویی داشته باشید و از طرفی بخواهید گزینه انتخابی تان ، هم طراحی زیبا و هم کیفیت بالایی داشته باشد. سینک ظرفشویی بیمکث مدل BS-516 روکار با ابعاد ۶۰*۱۰۰ سانتی متر دارای دو لگن و یک سینی می باشد.

این سینک از جنس استنلس استیل با ضخامت ورق ۰٫۸ میلی متر می باشدعمق آن ۱۵ سانتی متر است. این سینک هم به صورت لگن چپ و هم به صورت لگن راست تولید و عرضه می گردد. مشتریان می بایست با توجه به فضا و نیاز خود نوع لگن چپ یا راست را انتخاب نمایند. شایان ذکر است ، این مدل دارای آبریز سینی نمی باشد.

سینک ظرفشویی از ملزومات هر آشپزخانه است که از شست و شوی ظروف و میوه و سبزیجات گرفته تا فرآیند پخت و پز کاربرد دارد. انتخاب یک سینک ظرفشویی استاندارد و ایمن از این سو دارای اهمیت است که علاوه بر آسان تر شدن نصب و استفاده، سلامت خانواده را نیز تضمین می کند. یک سینک ایده آل باید هم از نظر ظاهری و هم از نظر کارایی دارای کیفیت مناسب و درخوری باشد.  یک سینک ظرفشویی می تواند سینک تکی یا دوقلو داشته باشد که سینک های دوقلو برای شستن ظرف بسیار مناسب هستند وکار را آسان می کنند. 

 بیمکث یکی از تولیدکنندگان موفق هود ، سینک ، اجاق گاز ، فر و مایکروفر می باشد.

ویژگی ها و مشخصات دیگر سینکهای ظرفشویی آشپزخانه بیمکث :

  •          قابلیت استفاده در انواع آشپزخانه ها
  •          نصب راحت و آسان سینک
  •          کیفیت بالا
  •          نظافت سریع
  •          تخلیه فوری
  •          طراحی زیبا و چشمگیر

سینک ظرفشویی بیمکث دارای 18ماه گارانتی می باشد. بیمکث یکی از تولیدکنندگان موفق هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر می باشد. این شرکت از سال ۱۳۶۱ با بهره گیری از تکنولوژی روز و افراد مجرب مشغول به تولید و عرضه محصولات با کیفیت بوده است. بیمکث تلاش نموده تا محصولات با کیفیت و زیبایی را عرضه نماید.

دلایل اعتماد به ما